شناسهٔ خبر: 41792779 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

کاسمیرو: غیبت هواداران منچسترسیتی می تواند به نفع ما باشد؛ بیل در بهترین فرم خود نیست

پویا نیّری وند

کاسمیرو امیدوار است که بازی پشت در های بسته مقابل منچسترسیتی به نفع رئال مادرید باشد.

صاحب‌خبر -

کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید همراه با این تیم روز جمعه مقابل منچسترسیتی قرار خواهد گرفت تا برای جبران شکست 2-1 بازی رفت تلاش کنند. به گزارش طرفداری، این بازیکن در مصاحبه با Esporte Interactivo گفت:

بدون هواداران بازی سختی است. بازی بسیار خوب و البته سختی برای هر دو تیم خواهد بود، اما ما رئال مادرید هستیم و می دانیم که شانس صعود داریم. آنها هواداران خود را نخواهند داشت و این شاید کمی به نفع ما باشد؛ اما بازیکنان و مربی همان ها خواهند بود و همه ما از سطح سختی مسابقه مطلع هستیم چون آنها تیم فوق العاده ای هستند.

وضعیت گرت بیل در مادرید

او تلاش می کند. بیل می داند که بهترین روز های کارنامه اش را سپری نمی کند اما از حمایت ما، مربی و باشگاه برخوردار است. او برای ما خیلی مهم است و هر لحظه می تواند شگفتی ساز باشد و قبلاً این را نشان داده است. بیل بازیکن تعیین کننده ای است که سابقه گلزنی در چند فینال لیگ قهرمانان اروپا را دارد. باید صادق باشیم و بگوییم که در بهترین فرم خود نیست اما هر زمان که باشد، فوق العاده است و جزو سه بازیکن برتر دنیا قرار می گیرد. خیلی بیل را دوست دارم و به همین خاطر خیلی سعی می کنم تا جایی که می توانم از او مراقبت کنم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما