شناسهٔ خبر: 41792356 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه عصررسانه | لینک خبر

اخبار ستون

صاحب‌خبر - توسط علوم پزشکی مازندران انجام شد : پلمپ مرکز غیر مجاز ارایه کننده خدمات دندانپزشکی در شهر ساری ساری – دهقان : یک واحد غیرمجاز دندان سازی که به صورت غیرقانونی فعالیت می کرد ، در بازدید تیم بازرسی و کارشناسان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از این مرکز، مکان مورد نظر بعلت نداشتن پروانه اشتغال و فعالیت غیرمجاز با مجوز دادگستری شهرستان ساری و با همکاری نیروی انتظامی پلمپ گردید و متصدی این مرکز نیز به مراجع قضایی معرفی شد. انتصاب معاون برنامه ریزی و مدیر دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات توزیع برق گلستان بعنوان عضو کارگروه تخصصی معماری سازمانی صنعت برق کشور طی حکمی از سوی سید حسین سجادی معاون تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر ،جمال کمیل فر معاون برنامه ریزی و محمود سعادت فر مدیر دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات توزیع برق گلستان بعنوان عضو کارگروه تخصصی معماری سازمانی و مدیریت فرآیندها کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی صنعت برق کشور منصوب شدند. سجادی در این حکم بخشی از وظایف اعضا جهت فراهم نمودن زمینه برای استقرار مدل مطلوب معماری سازمانی در شرکت های صنعت برق بشرح ذیل ابلاغ نمود : ۱-سیاستگذاری ، برنامه ریزی ،تدوین و بروز رسانی استانداردها، مدل های مرجع و دستورالعمل های لازم در حوزه معماری سازمانی صنعت برق ۲-نظارت عالیه بر استقرار مدل های مرجع معماری سازمانی در شرکت های صنعت برق ۳-ارزیابی و ارتقای بلوغ معماری سازمانی در شرکت های صنعت برق ۴-بستر سازی و هماهنگی برای مدیریت دانش ،آموزش و فرهنگ سازی مدیران و کارکنان صنعت برق و ایجاد انگیزه و جلب همکاری آن ها در کلیه مراحل اجرای پروژه معماری سازمانی ۵-حصول اطمینان از سازگاری و تطابق نتایج و فرآورده های پروژه معماری سازمانی شرکت های صنعت برق با مدلهای مرجع و استانداردهای ابلاغی توانیر۶-همکاری و تسهیل گری و اجرای تعهدات لازم برای ایجاد قابلیت معماری سازمانی از ابعاد مختلف (ساختاری ،فرآیندی و ... ) در شرکتهای صنعت برق ؛ ۷-بررسی پیشنهادهای دریافتی از شرکت های زیر مجموعه در خصوص اصلاح مدل های مرجع معماری سازمانی ابلاغ شده و بروز رسانی مدل های مذکور۸-شناسایی و ارزیابی مشاوران و پیمانکاران توانمند در زمینه معماری سازمانی مدیر مخابرات منطقه گلستان : شوق استفاده از خدمات غیر حضوری در مردم رو به افزایش است مشترکان با ایجاد حساب کاربری در سایت مخابرات میتوانند از خدمات الکترونیکی بهره مند گردند .مهندس غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان با اعلام این مطلب افزود: تمامی مشترکان تلفن ثابت میتوانند با ورود به وب سایت مخابرات از خدماتی الکترونیکی مربوط به تلفن ثابت استفاده کنند.وی با تاکید بر اینکه ارائه خدمات الکترونیکی در راستای رفاه حال مشترکان و اجرای درخواست آنها در سریعترین زمان ممکن در نظر گرفته شده است گفت : مدیریت هزینه ها ، مشاهده تعرفه های داخلی و بین المللی ، دریافت ریز مکالمات ، صدور و پرداخت قبوض ، درخواست تغییر شماره و سایر خدمات همچو کشف مزاحمت از جمله خدماتی است که مشتریان با ورود به سایت مخابرات و در بخش « مخابرات من « و ایجاد حساب کاربری میتوانند از آن بهره مند گردند .مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به اینکه شوق استفاده از خدمات غیر حضوری در مردم رو به افزایش است گفت : درجهت رضایتمندی مشترکان و در دسترس بودن خدمات مخابرات علاوه بر خدمات ارائه شده از طریق سایت ، سامانه های مختلف تلفنی نیز مانند 2020، 2000 ، 20117 و .... تعبیه شده تا مردم به آسانی و بدون مراجعه حضوری بتوانند نیازهای مخابراتی خود را رفع نمایند .مهندس غلامعلی شهمرادی با اعلام آدرس سایت مخابرات به نشانی www.tci.ir ، سامانه 2020 را برای پشتیبانی و ارائه هرگونه خدمات مربوط به اینترنت ، سامانه 2000 را برای پرداخت قبوض و 20117 را سامانه رفع خرابی تلفن معرفی کرد و از مردم خواست حتی الامکان با توجه به شرایط کنونی از سامانه های ارائه خدمات غیر حضوری برای دریافت خدمت استفاده نمایند . برترین های مخابرات منطقه گلستان معرفی شدند بر اساس ارزیابی های انجام شده در شرکت مخابرات ایران برترین بخشهای مخابرات منطقه گلستان معرفی شدند .در گفتگو با مهندس غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان طبق ارزیابی های انجام شده درسه ماهه اول سال 99 هشت بخش کلیدی و مهم مخابرات منطقه گلستان حائز رتبه های برتر در بین مناطق مخابراتی کشور شدند.وی با اشاره به تلاش کارکنان درجهت تحقق اهداف در نظر گرفته شده و حمایت از برنامه ریزی های انجام شده گفت : همسویی و همدلی کارکنان نتیجه بخش بوده و توانستیم در بخشهای معاونت شبکه ، مدیریت منابع انسانی ، اداره روابط عمومی ، اداره بازرسی ، اداره حقوقی ، دفتر مدیر منطقه ، اداره تدارکات و خدمات و اداره بازاریابی و امور مشتریان براساس فعالیتهای انجام شده به تعهدات در نظر گرفته شده عمل نماییم و امتیاز برتر در شاخصهای تعریف شده کسب نماییم .مدیر مخابرات منطقه گلستان از عزم راسخ مخابرات منطقه گلستان در ارائه خدمات مورد نیاز به مشتریان خبر داد و گفت : از تمامی ظرفیت و امکانات برای تحقق این هدف استفاده خواهیم کرد زیرا معتقدیم رضایت مردم مهمترین نتیجه ایست که انتظار داریم نصیبمان شود.

نظر شما