شناسهٔ خبر: 41792145 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بانک ها برای پرداخت وام به آسیب دیدگان کرونا سخت گیری نکنند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه از بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری خواست از سخت گیری‌های بی مورد درارائه تسهیلات مصوب حمایتی مشاغل زیان دیده از کرونا به باشگاه‌های ورزشی خودداری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه از بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری درخواست کرد حسب دستور العمل‌ها و بخش نامه‌ها با رعایت ضوابط از سخت گیری‌های بی مورد درارائه تسهیلات مصوب حمایتی مشاغل زیان دیده از کرونا به باشگاه‌های ورزشی و ازدواج جوانان جدا خوداری نمایند.


باباملکی گفت: بانک‌ها در چهار ماهه امسال در خصوص تعداد وام ازدواج و تسهیلات ارائه شده به زوجین ارائه دهند.

او بر اراده گزار در خصوص تعداد وام و میزان تسهیلات اشتغال به جوانان تاکید کرد و گفت: بانک‌ها و موسسات مالی اعتباری در خصوص میزان تسهیلات واگذار شده به باشگاه‌های ورزشی (آسیب دیده کرونا) در بخش خصوصی گزارش دهند.

مصطفی باباملکی ضمن تشکر از همکاری همه جانبه بانک‌ها در خصوص ارائه تسهیلات به متقاضیان حوزه ورزش و جوانان، اظهار داشت: بانک‌ها و موسسات حسب دستور العمل‌ها و بخش نامه‌ها با رعایت ضوابط از سخت گیری‌های بی مورد در ارائه تسهیلات در شعب تحت پوشش خودداری کنند تا جوانان جویای کار، زوجین و موسسین باشگاه‌های بخش خصوصی آسیب دیده کرونا، بدون هیچ گونه نگرانی بتوانند بر اساس چهار چوب مقرارت و قوانین از این تسهیلات استفاده نمایند.

انتهای پیام/ز

نظر شما