شناسهٔ خبر: 41792079 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

در رقابت‌های لیگ ۲ اتفاق افتاد؛

درگیری و کتک‌کاری در اهواز+ عکس

بازی حساس لیگ 2 در اهواز به دلیل درگیری و کتک‌کاری نیمه تمام ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ از سری رقابت‌های دسته دوم لیگ آزادگان تیم‌های بالانشین و مدعی صعود استقلال ملاثانی و شهید قندی یزد در استادیوم تختی اهواز به مصاف هم رفتند که این بازی به دلیل حواشی به‌وجود آمده و درگیری میان اعضای دو تیم نیمه‌کاره ماند.

در دقیقه 40 این بازی میزبان به گل رسید اما این گل از سوی داور و کمک داور آفساید اعلام شد که همین سرآغازی بود بر جنجال‌های این بازی.

پس از اعتراضات شدید بازیکنان و مربیان تیم استقلال ملاثانی، دقایق پایانی بازی در نیمه اول دنبال شد اما پس از سوت پایان این نیمه، آبی‌پوشان به سمت داوران حمله کردند که تیم داوری برای حفاظت از خود سریعا راهی رختکن شده و پس از استراحت 15 دقیقه‌ای برای آغاز نیمه دوم حاضر به خروج از رختکن نشدند.

در همین زمان عوامل اجرایی تیم استقلال ملاثانی و تعدادی از تماشاگران این تیم که درون استادیوم بودند، به سمت نیمکت ذخیره‌ها و سرپرست تیم شهید قندی یزد حمله کردند و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند که در پی این درگیری تعدادی از نفرات تیم مهمان از ناحیه صورت، بینی و کمر مجروح شدند.

پس از آرام شدند اوضاع تیم شهید قندی و داوران حاضر به انجام بازی نبودند اما پس از یک ساعت و با پادرمیانی برخی افراد حاضر در استادیوم در میدان حضور پیدا کردند اما به دلیل مخالفت غلام آموزگار و یدالله جهانبازی، نمایندگان فدراسیون فوتبال، بابت نبود امنیت و نیروی انتظامی در استادیوم این بازی حساس نیمه‌کاره ماند تا تکلیف نتیجه آن در کمیته انضباطی مشخص شود.

 

photo_2020-08-04_23-29-36

بیشتر بخوانید:

نظر شما