شناسهٔ خبر: 41791662 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

منصوریان: پیشنهاد‌هایی از سازمان‌های بزرگ ووشو در جهان دارم

قهرمان ووشوی بانوان کشورمان درباره وضعیتش در لیگ چین و اتفاقات رخ داده در این رشته ورزشی توضیحاتی ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

الهه منصوریان قهرمان ووشوی بانوان کشورمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فشردگی تمریناتش اظهار کرد: در حال حاضر من آماده مسابقه‌ای می‌شوم که حدود یک ماه و نیم دیگر در لیگ چین برگزار می‌شود، اما مشخص نیست که این مسابقه درموعد مقرر انجام می‌شود یا به تعویق می‌افتد.

لژیونر ووشوی کشورمان درباره اینکه تیم خود را در لیگ چین تغییر داده است، گفت: قرار نیست که تیم خود را تغییر بدهم و در حال حاضر باشگاه چینی به تعهدات مالی خود عمل می‌کند و قرار است مبلغی را به حسابم واریز کند. با این شرایط باید با باشگاه چینی همکاری کنم و مسئولان این باشگاه هم موافق پیشرفتم هستند. سازمان های بزرگی در جهان به من پیشنهاد دادند و قرار است سازمانی که در آن مبارزه می‌کنم تغییر بدهم و قصد دارم در این باره تصمیم نهایی را بگیرم.
از دوره آموزشی آنلاین لذت بردم

قهرمان ووشوی بانوان درباره اینکه در دوره آموزشی آنلاین شرکت کرد و این دور‌ه ها برای ورزشکاران تاثیرگذار است، گفت: در جلسه آنلاین شرکت کردم و آموزش فوق العاده‌ای بود و صدیقی رئیس فدراسیون ووشو به زیبایی این کار را انجام داد و از آن لذت بردم. همه قهرمانان از توصیه‌های اوجاقی و ملکی استفاده کردند و نیاز است که در این شرایط آموزش‌های آنلاین داشته باشیم.

پیشنهاد‌هایی از سازمان‌های بزرگ ووشو در جهان دارم

منصوریان درباره مثبت شدن تست دوپینگ قلی پور و تقوی بیان کرد: قلی پور و تقوی جزو قهرمانان خوب کشورمان هستند و این ۲ ورزشکار را از سال ۲۰۰۷ در تیم ملی می‌شناسم. به هر حال از اتفاق رخ داده برای این ۲ ووشوکار ناراحت هستم و بعید می‌دانم که آن‌ها خودشان دوپینگ کرده باشند و ممکن است این موضوع اتفاقی باشد. هیچ کس یادش نمی‌رود که آن‌ها قهرمانی‌هایی برای ایران بدست آوردند و نباید این ورزشکاران را قضاوت کنیم.

قلی پور و تقوی با قهرمانی های خود باعث افتخار کشورمان شدند

او افزود: من هیچ وقت یادم نمی‌روم که قلی پور توانست ووشوکار چینی را در بازی‌های آسیایی گوانژو چین شکست بدهد و قهرمان این مسابقات شود. همچنین تقوی برابر یک چینی در مسابقات سلطان رینگ به پیروزی دست یافت. به هر حال این ۲ نفر قهرمانانی بودند که باعث افتخار کشورمان شدند، به همین علت من به خاطر اتفاق رخ داده، آن‌ها را قضاوت نمی کنم.

منصوریان: پیشنهاد‌هایی از سازمان‌های بزرگ ووشو در جهان دارم

او درباره اینکه اتفاقی در اردوی تیم ملی رخ داد که تست قلی پور مثبت شد، گفت: من نمی‌توانم در این باره نظر بدهم، اما شاید اتفاقی رخ داده است. علاوه بر این فقط قلی پور را می‌شناسم که از لحاظ اخلاقی ورزشکار خوبی است و بعید می‌دانم که او به طور عمدی دوپینگ کرده باشد.

ما داروهای تقویتی استفاده نمی کنیم، چه برسد به داروی دوپینگ

قهرمان ووشوی جهان درباره تمجید دکتر لشگری از خواهران منصوریان گفت: بله ما همیشه مراقب هستیم که اتفاقی برایمان رخ ندهد، چون ما به هیچ عنوان حتی دارو‌های تقویتی استفاده نمی‌کنیم، چه برسد به اینکه داروی دوپینگ استفاده کنیم. ما خیلی حواسمان جمع است و مواد غذایی باز را در اردوی تیم ملی مصرف نمی‌کنیم و غذا را در سالن غذاخوری ورزشگاه آزادی می‌خوریم، اما بقیه ورزشکاران زیاد رعایت نمی‌کنند و غذا از بیرون سفارش می‌دهند. به نظرم این رفتار‌ها درست نیست و ورزشکار حرفه‌ای باید حواسش جمع باشد و همیشه دکتر لشگری در کلاس‌های آموزشی در زمینه دوپینگ توصیه‌های لازم را می کند. به هر حال ما همیشه خیلی پاک و سالم ورزش می‌کنیم و برای هدفمان می‌جنگیم که به موفقیت برسیم.

لژیونر ووشوی کشورمان درباره زمان بازگشتش به لیگ چین بیان کرد: من یک ماه و نیم الی ۲ ماه دیگر به چین می‌روم و اگر مسابقه ام در موعد مقرر برگزار شود، مبارزه می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما