شناسهٔ خبر: 41791448 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرخه در وضعیت سفید کرونایی قرار گرفت

سخنگو و جانشین رییس ستاد مقابله با کرونا استان سمنان با اشاره به وضعیت شهرستان‌ها در ابتلا به کرونا، گفت: سرخه تنها شهرستان استان با وضعیت رنگ‌بندی سفید کرونایی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب الله خجسته پور سخنگو و جانشین رییس ستاد مقابله با کرونا استان سمنان با اشاره به اینکه سرخه تنها شهرستان استان با وضعیت رنگ‌بندی سفید کرونایی است، گفت: اکنون پنج شهرستان میامی، گرمسار، شاهرود، سمنان و دامغان در بحث شیوع کرونا در مرحله قرمز قرار دارند و وضعیت شهرستان‌های آرادان و مهدی‌شهر زرد است.

او با اشاره به ثبات تقریبی در وضعیت استان سمنان از نظر شیوع این ویروس نسبت به چند روز گذشته، تصریح کرد: با همراهی مردم، برنامه‌های کنترل شیوع کرونا در استان باثبات‌تر اجرا شود.

سخنگو و جانشین رییس ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا، با بیان اینکه وضعیت کرونا در هر شهرستان ممکن است تغییر کند، تاکیدکرد: شهروندان برای سلامت جامعه و بهبود شرایط نیرو‌های درمانی، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را مدنظرقرار دهند تا وضعیت بهبود یابد.

خجسته پور بیان کرد: هرگونه تجمعی مثل مراسم عزا و عروسی ممنوع است و شهروندان باید زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و شستن دست‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام / م

نظر شما