شناسهٔ خبر: 41791436 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جدایی بازیکنان، معضلی جدی برای تنها نماینده لیگ برتری فوتسال فارس

جدایی شش بازیکن از تیم ارژن شیراز قطعی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در حالی که تا شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور زمان زیادی باقی نمانده و تیم‌های دیگر در حال یارگیری برای حضوری هرچه بهتر در این رقابت‌ها هستند، اما تیم ارژن شیراز به مانند سال‌های گذشته، وضعیت مناسبی را تجربه نمی‌کند و بازیکنان تاثیرگذار این تیم در حال جدایی از ارژن هستند.

تا کنون حمید قهرمانی، مصطفی فخری، جعفر نجفی و رضا طهماسبی برای گذراندن خدمت مقدس سربازی به تیم پاس تهران پیوستند و داوود خسروی دیگر بازیکن این تیم نیز برای دوران خدمت سربازی در سپاه شیراز حضور دارد و وضعیتش برای این فصل نامشخص است.

رضا جوانبخت بازیکن کهنه کار و کاپیتان تیم ارژن شیراز نیز قصدی برای ادامه فوتسالش ندارد و باید او را دیگر جدا شده ارژنی‌ها نامید و محمد بیضایی نژاد گلزن فصل گذشته شیرازی‌ها که نقش تاثیرگذاری در بقا نماینده فارس در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال داشت و چشم محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال مردان را نیز گرفته، با توجه به وضعیت نامناسب تیم شیرازی و پیشنهادات سایر تیم‌ها، شاید از جمع ارژنی‌ها جدا شود.

شرایط نامناسب تنها نماینده لیگ برتری فوتسال فارس زمانی بغرنج می‌شود که خبر‌ها حاکی از جدایی حمید کمالی سرمربی این تیم هم حکایت دارد و صحبت از رفتن این مربی به لیگ قرقیزستان است.

انتهای پیام/ 

نظر شما