شناسهٔ خبر: 41791122 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عضو مجلس خبرگان: وانمودکردن شکست ایران مقابل تحریم‌ها "بزرگ‌ترین تحریف" است/ ارتباط ایران با چین "انحصار قدرت آمریکا" را می‌شکند

گروه استان‌ها- عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه وانمود کردن شکست ایران در برابر تحریم، بزرگ‌ترین تحریف است، گفت: ارتباط ایران با چین و سایر ابرقدرت‌های دنیا که حرفی برای گفتن دارند، می‎تواند قدرت آمریکا را به افول بکشاند.

صاحب‌خبر -

آیت‎الله محمد حاج ابوالقاسم دولابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: باید در مسیر اعتلای کشور از همه ظرفیت‌ها استفاده و در برابر تحریم‌ها و تحریف‌ها ایستادگی کرد. ایستادگی در برابر تحریف‌ها از ایستادگی در مقابل تحریم مهم‌تر است، تحریف یک موضوع فرهنگی و تحریم موضوعی اقتصادی است و باید بیش از مسائل اقتصادی بر جنگ فرهنگی که دشمن راه انداخته مقابله و غلبه کرد.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن با واژگونی واقعیت‌ها، برجسته‌کردن نقاط ضعف ما و برجسته‌سازی نقاط قوت خود تلاش دارد معادلات را به نحوی دیگر نشان دهد؛ البته باید بگوییم که جمهوری اسلامی ایران امروز از همیشه قوی‌تر بوده و آمریکا بیش از هر زمان دیگر ضعف دارد.

وی وانمود‌کردن اینکه مشکلات به دست آمریکا برطرف می‌شود به‌معنی واژگونی واقعیت‌هاست، یادآور شد: همچنین اینکه بگویند ما هیچ نقطه قوتی در داخل کشور نداریم و تمام دنیا در آمریکا و غرب خلاصه می‌شود نیز، به نوعی واژگونی واقعیت‌ها محسوب می‌شود.

آیت‌الله دولابی با تاکید بر‌اینکه ما دارای ظرفیت‌های بسیار بزرگی در داخل کشور هستیم که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: وجود جوانان نخبه و مستعد، ظرفیت‌ها در حوزه تولید، داشتن صنایع و معادن غنی از جمله این قابلیت‎ها است که با توجه به این ظرفیت‌ها خواهیم دید نیازی به مذاکره نداریم.

وی با بیان اینکه اگر از خام‌فروشی نفت پرهیز و با سودجویان در حوزه قاچاق مقابله شود در این صورت در مسیر جهش تولید و حمایت از تولیدکننده گام برداشته شده و می‌توانیم با تحریم مقابله کنیم، اظهار داشت: وانمود‌کردن شکست ایران در برابر تحریم، بزرگ‌ترین تحریف است و ایستادگی در برابر تحریف‌ها، ایستادگی در برابر تحریم را به‌دنبال خواهد داشت. در این راستا ارتباط با سایر قدرت‎‌های جهان که حرفی برای گفتن دارند، می‎تواند انحصار قدرت  آمریکا را بشکند و دولت اقتدار را به زوال نزدیک سازد.

انتهای پیام/ ز

نظر شما