شناسهٔ خبر: 41790504 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه کرج : دشمنان درصدد تحریف رزمایش مواسات هستند

کرج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج با قدردانی از کمک های مومنانه ملت غیور ایران به همنوعان نیازمند گفت : دشمنان اسلام از طریق رسانه های خود درصدد تحریف رزمایش مواسات و کمک های مومنانه ملت ایران هستند.

صاحب‌خبر -

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی عصر سه شنبه  درچهارمین نشست قرارگاه مواسات و همدلی البرز افزود: امروز  می بینیم که خبرگزاری‌های دنیا هیچ حرفی از این رزمایش و کمک مومنانه مردم را مطرح نمی کنند  اما  اگر موضوع حاشیه‌ای پیش بیاید  خیلی پرسروصدا به آن می پردازند.

وی ادامه داد: مشکلات و بیماری‌ها یک روز تمام خواهد شد اما مواسات و همدلی تمام نخواهد شد و ادامه خواهد داشت.

آیت الله حسینی همدانی  با اشاره به اینکه مواسات برای همه امت و همچنین برای مسوولان یک ویژگی به‌حساب می‌آید، اظهار داشت: در نامه ۴۵ نهج‌البلاغه درمی‌یابیم که مسوول در جایگاه مسوولیتی باید خودش را با مردم شریک بداند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه دایره صدقات بسیار وسیع است، عنوان داشت: رزق فقط مادی نیست  بلکه هر آنچه خداوند  عطا فرموده باید صدقه داد به‌ عنوان‌مثال مسوول در جایگاه  مسوولیتی ، عالم از  علم و هرکس به اندازه وسع خود باید در این امر کمک کند.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به آیه شریفه ۲۷۱ سوره مبارکه بقره، گفت: شما با صدقه آشکار بین مردم الگوسازی و تشویق می‌کنید و باید این امر تبلیغ و گسترش داده شود و به‌صورت دایم ادامه پیدا کند.

رزمایش مواسات و همدلی البرز در سه مرحله برگزار می شود که مرحله اول آن همزمان ن با عیدسعید غدیرخم خواهد بود.

نظر شما