شناسهٔ خبر: 41789671 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

رضازاده:

بهبود معیشت اقشار کم درآمد، دغدغه منتخبان یازدهم / لزوم پیش بینی سیاست‌های حمایتی فراگیر

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در شرایط کنونی پیش بینی سیاست‌های حمایتی فراگیر در راستای بهبود معیشت اقشار کم درآمد امری ضروری است.

صاحب‌خبر -

یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اولویت های کاری مجلس یازدهم در راستای رفع دغدغه های اقتصادی و معیشتی مردم، گفت: نخستین گام قوه مقننه برای رسیدگی به مشکلات اقتصادی، دعوت از وزراء و دولتمردان برای ارائه گزارش عملکرد بود تا تصویر بهتری از شرایط فراهم شود.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هم اکنون تقویت ظرفیت‌های تولیدی کشور بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد، اظهار کرد: در واقع باید با برطرف کردن خلاءهای قانونی و پیگیری برای اجرای قوانین موجود، به رونق کسب و کارها کمک کنیم.

وی ادامه داد: در این بین نباید از پیش بینی سیاست‌های حمایتی فراگیر که سبب بهبود معیشت اقشار کم درآمد می شود، غافل ماند زیرا این بخش از جامعه فشار زیادی را متحمل شده است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه به صادرات غیر نفتی کشور می تواند راهکار دیگری برای برطرف کردن مشکلات باشد، خاطرنشان کرد: به عبارتی وابستگی بودجه به نفت همواره موجب تهدید اقتصاد می شود زیرا با اعمال هر تحریم جدیدی، این بخش از اقتصاد دچار آسیب جدی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، عضو هیأت رئیسه مجلس از دریافت ۱۴ طرح اقتصادی از سوی نمایندگان خبر داد و گفت: منتخبان یازدهم توجه جدی به معیشت مردم دارند./

پایان پیام

نظر شما