شناسهٔ خبر: 41789557 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نمایشگاه هفته دولت خراسان شمالی به صورت مجازی برگزار می‌شود

بجنورد- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفـت: نمایشگاه هفته دولت امسال به علت شیوع ویروس کرونا و شرایط قرمزی استان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

علی بیگ زاده روز سه شنبه در نشست هماهنگی هفته دولت اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و با هدف جلوگیری از اجتماع افراد در یک محیط امسال نمایشگاه هفته دولت به صورت مجازی برگزار می شود.

وی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی می خواهند فضای یاس و ناامیدی را بین مردم ترویج کنند و یکی از اقدامات مهم در هفته دولت امسال ارائه خدمات نظام با هدف امیدآفرینی خواهد بود.  

بیگ زاده با بیان اینکه امروز که مورد بمباران تبلیغات منفی دشمنان نظام هستیم باید کارها و خدمات انجام شده را اطلاع رسانی کنیم، تصریح کرد: نبود تبلیغات محیطی از خدمات انجام شده ضعف دستگاه های اجرایی خواهد بود.

وی مطرح کرد: دستگاه های اجرایی و خدمات رسان باید در هفته دولت امسال خدمات هشت ساله خود در دولت تدبیر و امید  که در واقع خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است را اطلاع رسانی کنند.


بیگ زاده همچنین به افتتاح پروژه های هفته دولت امسال به طور متمرکز و با حضور یک مقام ملی اشاره داشت و گفت: دستگاه های اجرایی تا ۴۸ ساعت آینده لیست نهایی پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت را به دفتر فنی استانداری اعلام کنند.

وی خاطر نشان کرد: پروژه هایی در هفته دولت به بهره برداری برسد که بعد از افتتاح مشکلی برای بهره مندی از آن وجود نداشته باشد و همچنین پروژه هایی که در گذشته افتتاح شده است از لیست امسال حذف شوند.

بیگ زاده بر دیدار مدیران با خانواده شهدا و ایثارگران در ایام هفته دولت تاکید کرد و همچنین افزود: یکی از راه های ارتباط مدیران با مردم در هفته دولت، رسانه ها و صدا و سیمای استان است.  

دوم تا هشتم شهریورماه به نام هفته دولت نامگذاری شده است. 

استان خراسان شمالی با ۸۶۳ هزار نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است.

نظر شما