شناسهٔ خبر: 41789441 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

اخبار کوتاه از فوتبال

صاحب‌خبر -


واکنش صفیری به خط خوردن نام فغانی
 از لیست داوران بین‌المللی ایران
رئیس‌کمیته داوران فدراسیون فوتبال نسبت به خط خوردن نام علیرضافغانی ازلیست داوران بین‌المللی کشورمان واکنش نشان داد.
انتشار مطلبی درخصوص خروج نام علیرضافغانی از لیست داوران بین‌المللی فوتبال ایران واکنش‌های زیادی را در بین اهالی جامعه فوتبال در پی داشت.اسماعیل صفیری رئیس‌کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است نام علیرضا فغانی از لیست داوران بین‌المللی ایران خارج شود و موعودبنیادی فر به عنوان داور شماره یک در این لیست قرار بگیرد، گفت: هیچ صحبتی در این مورد ندارم. نمی‌دانم چه کسانی می‌نشینند و این حرف‌ها را می‌زنند. دوستانه می‌خواهم که به این مسائل نپردازید چون این صحبت‌ها ضربه است. از این قضیه نه اطلاعی دارم و نه اظهار نظری می‌کنم.رئیس‌کمیته داوران فدراسیون فوتبال درخصوص اینکه لیست 7نفره داوران بین‌المللی فوتبال ایران چه زمانی تهیه می‌شود، عنوان کرد: هنوز فیفا چیزی اعلام نکرده است. فیفا معمولا در ماه اکتبر(مهر) این موضوع را اعلام می‌کند و موعد آن در همین ماه است.
رحمان رضایی مدیرفنی ذوب آهن شد
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران به عنوان مدیرفنی تیم فوتبال ذوب‌آهن انتخاب شد.بعد از اینکه جواد محمدی، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن از سمتش کنار رفت و احمد جمشیدی به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شد، حالا یک تغییر دیگر در باشگاه ذوب آهن انجام و رحمان رضایی که سابقه حضور در ذوب آهن را به عنوان بازیکن در کارنامه اش دارد به عنوان مدیر فنی تیم فوتبال این باشگاه انتخاب شده است.رضایی دیروز در تمرین ذوب آهن به اعضای کادر فنی و بازیکنان معرفی شد.
تغییر داور دیدار استقلال در لیگ و جام حذفی
داور دیدار معوقه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و یک بازی از لیگ برتر تغییر یافت. با اعلام کمیته داوران موعود بنیادی فر دیدار دو تیم استقلال تهران و سپاهان معوقه از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را قضاوت می‌کند. این دیدار روز دوشنبه ۲۰ مردادماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.همچنین بازی دو تیم شهرخودرو با استقلال تهران از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال که روز پنجشنبه 16 مردادماه برگزار می‌شود، با اعلام کمیته داوران سیدوحید کاظمی قضاوت این بازی را برعهده‌دارد.پیش از این قرار بود بنیادی‌فر داور بازی استقلال و شهر خودرو باشد و دیدار استقلال و سپاهان را کاظمی قضاوت کند.

نظر شما