شناسهٔ خبر: 41789322 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

درخواست حماس برای اعمال تحریم‌های بازدارنده علیه رژیم صهیونیستی

جنبش مقاومت اسلامی فاسطین (حماس) خواستار اعمال تحریم‌های عملی و بازدارنده بر رژیم صهیونیستی در واکنش به ادامه شهرک‌سازی این رژیم در اراضی فلسطینی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی فاسطین (حماس) خواستار اعمال تحریم‌های عملی و بازدارنده بر رژیم صهیونیستی در واکنش به ادامه شهرک‌سازی این رژیم در اراضی فلسطینی شد.

«فوزی برهوم» سخنگوی حماس در بیانیه‌ای مطبوعاتی عنوان کرد که موافقت رژیم صهیونیستی با ساخت هزار واحد مسکونی جدید برای صهیونیست‌ها در قدس اشغالی، با تمامی قوانین و قطعنامه‌های سازمان ملل و شورای امنیت که بر غیرقانونی بودن این شهرک ها تاکید دارد، در تضاد است.

برهوم اظهار داشت که این تصمیم رژیم صهیونیستی بار دیگر پرده از خوی اشغالگرانه و استعمارگرانه این رژیم که هیچ اهمیتی برای قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی قائل نیست، برداشت.

وی خواستار اعمال تحریم‌های عملی و بازدارنده علیه رژیم صهیونیستی شد و تاکید کرد که سیاست شهرک‌سازی این رژیم تحت حمایت‌های دولت آمریکا به خطری جدی و بزرگ برای ملت فلسطین و حقوق ثابت و آرمان عادلانه آن تبدیل شده است و همین مساله عموم فلسطینیان را مقابل چالش‌هایی بزرگ قرار داده است که باید به شیوه ای مناسب با آن مقابله کنند.

سخنگوی حماس تصریح کرد که هرگونه توهم بازگشت به مذاکرات سازش با دشمن صهیونیستی با همکاری امنیتی با آن باید برای همیشه کنار گذاشته شود و گزینه مبارزه و مقاومت همه‌جانبه علیه آن در پیش گرفته شود.

فوزی برهوم بر ضرورت گسترش دامنه تلاش‌ها و تحرکات دیپلماتیک و بین‌المللی جهت صدور قطعنامه‌های بین المللی بیشتر علیه رژیم صهیونیستی و انزوای هرچه بیشتر این رژیم و بازخواست و محاکمه سران آن به خاطر ارتکاب جنایت علیه ملت فلسطین تاکید کرد.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما