شناسهٔ خبر: 41789310 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

خدا قوت رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین به دست اندرکاران خبرگزاری حوزه

حوزه/ حجت الاسلام شهسواری با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری حوزه در قزوین ضمن خداقوت به دست اند رکاران رسانه حوزه، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام غلامحسن شهسواری ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه به ویژه شهید محمود صارمی، رسالت خبرنگاران را بسیار پرمشقت و در عین حال مقدس دانست و اظهار کرد: قشر تلاشگر خبرنگار با کمترین ادعا به انجام وظیفه مشغول هستند و با انعکاس مطالب، اخبار و رویدادها و همچنین عملکرد مسئولین مردم را امیدوار به نظام و انقلاب می کنند.

وی افزود: همواره رسانه ها به عنوان بزرگترین منبع و مرجع خبر و اطلاع رسانی در رخدادها و بحران های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی مورد توجه مردم هستند به طوری که کنش ها و تصمیمات در برخی  وقایع تحت تأثیر رسانه ها انجام می شود. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین عنوان کرد: با شیوع کرونا، رسانه های کشور اعم از رسمی و غیر رسمی، حقیقی و مجازی سعی  کرده اند تا با تولیدات متنوع بیش از پیش سهم خود را برای کاهش تبعات منفی و در نهایت نابودی این ویروس ایفا کنند.

وی اظهار کرد: خبرنگاران باید برای رضای خداوند و حل مشکلات مردم قلم بزنند و با بیان دردهای مزمن مردم در حل مشکلات جامعه پیشرفت حاصل کنند.

حجت الاسلام شهسواری، خبرگزاری حوزه را یکی از رسانه های مطرح کشور دانست و بیان کرد: از تلاش های ارزشمند دست اندرکاران خبرگزاری حوزه که به واقع توانسته در این سالها انعکاس دهنده فعالیتهای حوزه های علمیه باشد قدردانی می کنم.

در ادامه حجت الاسلام عباس افشار، مسئول دفتر خبرگزاری حوزه در استان قزوین ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام شهسواری به عنوان مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، گفت: خبرگزاری حوزه آمادگی خود را برای انعکاس اخبار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در عرصه های مختلف اعلام می کند.

مسئول دفتر خبرگزاری حوزه در استان قزوین خاطرنشان کرد:  مبنا و محتوای کار در خبرگزاری ها باید بر اساس صداقت و بر پایه دین باشد و خبرگزاری  حوزه توانسته  در این عرصه پیشگام باشد. 

وی ادامه داد:  امروز فضایی در اختیار ماست که به سرعت آنچه را که می خواهیم به کل دنیا منعکس می کند و این یک ظرفیت است که رسانه ها برای انعکاس تولیدات خود و جلب رضایت مردم می توانند حداکثر بهره را از آن ببرند. 

انتهای پیام

نظر شما