شناسهٔ خبر: 41789201 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دومین رزمایش مواسات همدلی و کمک مؤمنانه در قرچک آغاز شد

به مناسبت دهه امامت و ولایت، مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در شهرستان قرچک با حضور مسئولین در سپاه پانزده خرداد این شهرستان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سرهنگ صمد سلطانی فرمانده سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک در این رزمایش اظهار داشت: در مرحله دوم رزمایش مواسات همدلی و کمک مؤمنانه ۵ هزار بسته معیشتی و ۸ جهیزیه بین نیازمندان و آسیب دیدگان از این بیماری  که توسط حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج  شناسایی‌شده با همکاری مردم خیر، بسیجیان و حوزه و پایگاه‌های مقاومت توزیع می‌گردد.

وی افزود: در اولین روز دومین مرحله رزمایش ۳ هزار بسته  و ۲ هزار بسته بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا  توزیع خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیلی امام‌جمعه شهرستان قرچک نیز طی سخنانی عنوان کرد: این رزمایش در قالب قرارگاه بزرگ شهرستان شروع می‌شود و تا آخر هفته ۵ هزار بسته معیشتی و ۸ جهیزیه در بین خانواده‌های محترم شهرستان توزیع می‌گردد.

همچنین بهمن خطیبی فرماندار قرچک ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، گفت: این رزمایش با پیگیری و تلاش فرمانده سپاه پانزده خرداد و همچنین با مشارکت‌های مردمی این طرح ساماندهی شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی تصریح کرد: در سطح شهرستان قرچک کارهای بسیار خوبی انجام‌شده و امروز ۵ هزار خانواده در این رزمایش تحت پوشش قرار می‌گیرند که برای شناسایی و تأمین نیازمندی‌هایشان پیگیری‌های بسیاری صورت گرفته است.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما