شناسهٔ خبر: 41789028 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اخطار شدید استاندار به مدیرانی که در مراسمات شرکت می‌کنند/ داستان عجیب متخلفانی که تجمع اعتراضی می‌کنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این استان ۱۸۰ باغ تفریحی سال‌ها بدون مجوز کار می‌کنند و تازه تجمع هم می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد کرونای استان اظهار کرد: از سرعت کرونا کاسته شده اما همچنان در وضعیت هشدار هستیم و شهرهای قرمز از یک به 3 افزایش پیدا کرده و این برای همه پیام دارد که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

حسین کلانتری گفت: نسبت به گذشته درصد‌های رعایت بهتر شده اما با درصد خیلی خوب فاصله داریم و دسترسی به آن هم مشکل است. 

وی با انتقاد از کسانی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی کنند افزود: طرف حاضر است برای این که ماسک نزند اقدامات خطرناکی انجام دهد.

استاندار خواستار نظارت‌های بیشتر شد و گفت: نمایشگاه‌های اتومبیل و پاساژها و سایر جاهای پر خطر به جد کنترل شوند و آن هایی که عملکرد خوبی ندارند پلمب شوند همه دستگاه‌ها هم آماده باشند اما اصل اول بر تشویق کسانی است که رعایت می‌کنند.

وی با انتقاد از باغ شهرهایی که مجوز ندارند و مدعی هم هستند گفت: در این شهر ۱۸۰ باغ تفریحی سال‌ها بدون مجوز کار می‌کنند و تازه تجمع هم می‌کنند حال باید از مسووران پرسید چه نمره‌ای به خود بدهیم که طرف تخلف کرده و تجمع هم می‌کند؛ نمی‌دانیم چه بگوییم در این استان متخلفان مدعی هم می‌شوند.

وی با ابراز تاسف شدید از چنین اقداماتی گفت: تاکید میکنم نظارت‌ها و کنترل‌ها را تقویت کنید و ساعات حضور تیم ها بیشتر شود کار از گفتارهای ساده عبور کرده و آن کسی که در ۵ ماه پیام را نگرفته باید برخورد شود اما باید در کنار آن از همان کسی که بدون حضور دیگران پدر و فرزند خود را خاکسپاری کرده هم به نحو شایسته‌ای تقدیر شود.

استاندار گفت: بعضی‌ها با کرونا از ۵۰۰ نفر پذیرایی می‌کنند با چنین افرادی باید برخورد شود واحدهایی که در سامانه ثبت نام نکرده‌اند را پلمب باید کرد وضعیت ترمینال‌ها هم مناسب نیست و  راهداری باید جدی تر دنبال کند.

اما مهم‌ترین بخش اظهارات استاندار در مورد مدیرانی بود که خود به جای فرهنگسازی در مراسمات و تجمعاتی مثل عروسی‌ها و ترحیم‌ها شرکت می‌کنند و در همین خصوص گفت: هر مدیری که در مراسمات شرکت کند و گزارش آن برسد به تخلفات اداری معرفی کنیم ما به مردم توصیه نرفتن می کنیم چه معنی دارد که مدیران در چنین مجالسی شرکت کنند.

انتهای پیام/82009

برچسب‌ها:

نظر شما