شناسهٔ خبر: 41788901 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

مونسان در تشریح نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس

ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری باید در وزارت میراث فرهنگی متمرکز شود

وزیر گردشگری با تاکید بر اینکه گردشگری فرابخشی است و حوزه مسئولیت ما در دستگاه‌های مختلف اجرایی پخش شده، گفت: با این روند کار کند پیش می‌رود و امیدواریم ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری در وزارتخانه متمرکز شود.

صاحب‌خبر -

 علی اصغر مونسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری حضور خود در نشست امروز ( سه شنبه، 14 مردادماه ) کمیسیون فرهنگی مجلس در تشریح این نشست، گفت: این نشست نخستین نشست با اعضای کمیسیون فرهنگی در مجلس یازدهم بود که گزارشی از اقداماتی که تاکنون در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انجام دادیم به کمیسیون ارائه و مشکلات موجود و خواسته‌های ما از نمایندگان در حوزه تقنینی مطرح شد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه این نشست پربار بود، افزود: تمامی نمایندگان در مورد میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دغدغه جدی داشته و بر ضرورت توجه به گردشگری به عنوان اقتصاد نوظهور اذعان داشتند.

وی ادامه داد: البته به صورت سنتی در دولت و مجلس کمتر به این مهم پرداخته شده و به طور قطع ما تلاشمان را افزایش خواهیم داد و انتظار می‌رود نمایندگان هم در این دوره کمک بیشتری داشته باشند تا بتوان نسبت به رفع مشکلات این حوزه اقدام کرد.

مونسان با تاکید بر اینکه گردشگری فرابخشی است و حوزه مسئولیت ما در دستگاه‌های مختلف اجرایی پخش شده است، گفت: با این روند کار ما کند پیش می‌رود البته در شرح ماموریت‌ها که طبق قانون وزارتخانه‌شدن آمده باید ماموریت‌هایمان را به تصویب مجلس برسانیم و امیدواریم کمک شود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری در وزارتخانه متمرکز شود تا با برنامه منسجم و هماهنگ امور را بهتر پیش ببریم./

پایان پیام

نظر شما