شناسهٔ خبر: 41788821 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بسته ورزشی ایرنا در چهاردهم مردادماه؛

از پاسخ مربی جامائیکایی به مدیرعامل استقلال تا خداحافظی غم‌انگیز ‌ایکر مقدس

تهران- ایرنا- با بسته ورزشی ایرنا در چهاردهمین روز از مردادماه ۱۳۹۹ همراه باشید.

صاحب‌خبر -

بسته ورزشیِ چهاردهم مردادِ ایرنا بازهم رنگ و بوی فوتبالی دارد اما این بار به آن سوی مرزها می‌رویم و شما را در جریان اخبار و اتفاقات فوتبال خارجی قرار می‌دهیم. البته که از بقیه رشته‌ها هم غافل نشده‌ایم پس همراه ما باشید.

فخیم: کاش شمسایی با تیمی‌ دیگر به فوتسال برمی‌گشت/ بودجه گیتی‌پسند دوبرابر ما بود

کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون درباره مسائل مختلفی چون بازگشت وحید شمسایی به لیگ برتر و نحوه برگزاری لیگ سال آینده صحبت کرد. در اینجا این مصاحبه اختصاصی را بخوانید.

نیکبخت: خیلی‌ها دوست نداشتند استقلال با مجیدی نتیجه بگیرد

همبازی اسبق فرهاد مجیدی و یکی از ستاره‌های پرحاشیه سابق فوتبال کشورمان حالا از هم‌تیمی سابقش دفاع کرده است. در اینجا می‌توانید مصاحبه اختصاصی با شماره ۲۲ اسبق استقلال را بخوانید.

فرنگی‌کار تیم ملی: دست پر از المپیک بازمی‌گردم

همه نگران حسین نوری، فرنگی‌کار تیم ملی شده بودیم. قهرمانی که توانست از پسِ کرونا بربیاید و حالا به دنبال مدال المپیک است. در اینجا همراه با صحبت‌های حسین نوری باشید.

تلاش فیفا برای انتقال وجوه فدراسیون فوتبال ایران

امروز حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال در وبیناری با حضور اینفانتینو و شیخ سلمان، روسای فیفا و ای‌اف‌سی شرکت کرد. جزییات این وبینار را در اینجا دنبال کنید.

«کاسیاس» ۱۴ ماه پس از حمله قلبی سرانجام کفش‌های خود را آویخت

«ایکر کاسیاس» اسطوره باشگاه رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا سرانجام در ۳۹ سالگی اعلام بازنشستگی کرد. در اینجا همراه با این گزارش احساسی باشید.

کولی: برایم برد و باختی وجود نداشت/ خوشحالم سعادتمند نتیجه را به نفع خود می‌داند

احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال امروز اعلام کرد که این باشگاه در پرونده میگوئل کولی به پیروزی رسیده و این اتفاق برای اولین بار رخ می‌دهد. حالا مربی اسبق استقلال در گفت‌وگو با ایرنا درباره این ماجرا صحبت کرده است که در اینجا قابل دسترسی است.

ترکیب منتخب تاریخ، جایگزین توپ طلای ۲۰۲۰ می‌شود

فرانس فوتبال به‌جای مراسم لغو شده توپ طلای ۲۰۲۰، ترکیب منتخب تاریخ را اعلام خواهد کرد. جزییات بیشتر در اینجا.

با نخستین زنی که در تیم اول مردان یک باشگاه بازی‌ می‌کند، آشنا شوید

اتحادیه فوتبال هلند امروز (سه‌شنبه) در اقدامی پیشتازانه از صدور مجوز بازی برای یک فوتبالیست زن در یک تیم فوتبال مردان خبر داد. برای اطلاع از مشروح این خبرِ عجیب اینجا را کلیک کنید.

آرژانتینی‌ها دست‌بردارِ «رونالدو» نیستند؛ «دیبالا» ارزشمندترین بازیکن سری‌آ شد

«پائولو دیبالا» پس از پایان فصل ۲۰۱۹ - ۲۰۲۰ سری‌آ، عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل را از آن خود کرد. در این میان رونالدو نتوانست عنوانی را به خودش اختصاص داد.(اینجا)

نظر شما