شناسهٔ خبر: 41788816 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

واکنش جهانپور به انتقادات از سفرش به کربلا/عکس

صاحب‌خبر -  به گزارش ایمنا، روز گذشته بود که عکس هایی از سفر کیانوش جهانپور به کربلا منتشر شد که با واکنش های منفی از سوی مردم و رسانه ها همراه بود.
 
کیانوش جهانپور که پیش از ظهر امروز در نشست خبری دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت حاضر شد، در واکنش به این انتقادات اظهار کرد :آنها رسانه های فارسی را نمی خوانند که بخواهند به سفر من انتقاد کنند و ایراد بگیرند و ما نیز نمی توانیم به رعایت پروتکل ها توسط آنها انتقاد کنیم زیرا صلاح مملکت خویش خسروان دانند.
 
وی افزود سفری در ایران لغو نشده که به سفر من انتقاد شود و در طول این مدت بارها زائران به مشهد و قم سفر کرده اند و هیچ مکان مذهبی نیز بسته نبوده و مردم نیز به اماکن مذهبی که می خواستند سفر کرده ام.
 
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با بیان اینکه این سفر ربطی به جشنواره فیلم کوتاه مهر سلامت ندارد، تصریح کرد :فکر نمی کنم حالا سفر کاری مقداری آن سوتر از مرز اشکال داشته باشد.
 
وی اضافه کرد:رعایت پروتکل ها توسط مردم عراق کم بود و تنها ۱۰ درصد مردم ماسک می زدند و فاصله اجتماعی هم رعایت نمی شد ولی آنها خودشان وزارت بهداشت دارند و ما نمی توانیم برای آنها تعیین تکلیف کنیم.

 
جهانپور تاکید کرد:اکنون هیچ پروتکلی برای منع سفر وجود دارد و بعد از فروردین ماه هیچ منع سفری نبوده است و سفرها اعم از کاری و غیر کاری ممنوع نیست.
 
اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,جهانپور
 
اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,جهانپور

نظر شما