شناسهٔ خبر: 41788740 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار قزوین:

استاندار قزوین:بخشنامه‌ها دست و پای تولیدکنندگان را نبندد

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین با تاکید بر لزوم رفع قوانین دست و پاگیر در بخش تولید،گفت: مقررات و بخشنامه ها نباید دست و پای تولیدکنندگان را برای فعالیت ببندد.

صاحب‌خبر -

هدایت الله جمالی پور عصر سه شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین افزود: در سال جهش تولید یکی از ماموریت های اصلی مدیران اجرایی در سطوح استانی و ملی و همچنین نمایندگان مجلس اصلاح مقررات و بخشنامه ها و رفع قوانین دست و پاگیر بر سر راه تولید است.

استاندار قزوین گفت: امروز تولیدکنندگان رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمنان هستند و ما باید آنها را به خوبی پشتیبانی کنیم.

وی با بیان اینکه برای کمک به تولید باید فراتر از وظایف قانونی و روزمره خود عمل کرده و به شکل جهادی پا در میدان بگذاریم، خاطرنشان کرد: حمایت و پیشتیبانی از تولید امروز یک وظیفه قانونی و شرعی است.

جمالی پور خاطرنشان کرد: امروز هر گره ای که از بخش تولید و صنعت برداریم کمک به اشتغال و حفظ و ارتقای توانمندی های اقتصادی میهن اسلامی است بنابراین فعالیت در این عرصه یک حرکت مقدس است.

استاندار قزوین با بیان اینکه بروکراسی اداری مانع از تولید است و باید به سمت کاهش آن پیش برویم، گفت: تکریم از تولیدکنندگان و کارآفرینان باید به یک فرهنگ عمومی در کشور ما تبدیل شود و باید کارشناسان و مدیران ادارات تا نهایت توان در امور آنها تسهیل ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه برای حل مسایل و مشکلات اقتصادی باید مشارکت مردم را جلب کنیم،افزود: مشارکت مردم در این خصوص زمانی محقق می شود که احساس کنند مدیران اجرایی وظایف خود را به شکل احسن انجام می دهند.

نظر شما