شناسهٔ خبر: 41787603 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۱۶۵ طرح محرومیت‌زدایی سپاه در مازندران بهره برداری می‌شود

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به ساخت ۲۰۰۰ مسکن مددجویان کمیته امداد استان توسط سازمان بسیج سازندگی، گفت: ۱۶۵ طرح محرومیت‌زدایی سپاه در مازندران بهره برداری می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میاندورود، به‌نقل از روابط‌عمومی سپاه کربلای مازندران، سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی در حاشیه افتتاح مسکن سیل‌زدگان با تبریک فرا‌رسیدن عید سعید غدیر خم، از ساخت 2 هزار مسکن مددجویان در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: قراردادی با کمیته امداد امام خمینی(ره) منعقد شده که تا پایان سال این تعداد خانه مددجویان توسط بسیج سازندگی سپاه کربلا ساخته و تحویل شود.

وی به مجموع طرح‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی سپاه کربلا اشاره کرد و افزود:‌در یک ماه کمک‌های مومنانه 165 طرح محرومیت زدایی در استان به بهره برداری می‌رسد.

مسلمی، هزینه اجرای این 165 پروژه را 22 میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد:‌ عمده این طرح‌ها ساخت پل، آبر سانی، ساخت دیواره‌های رودخانه بوده در قالب خدمت رسانی به مردم است.

سرهنگ جعفر اصغری‌، فرمانده سپاه میاندورود نیز با اشاره به اینکه در سال گذشته 24 واحد مسکونی محرومان توسط سپاه میاندورود ساخته و کلید آن تحویل خانواده‌های نیازمند شد، افزود: امسال 12 واحد مسکونی را در دست احداث داریم.:  این واحدمسکونی 78 متری با همت گروه‌های جهادی ساخته و تحویل شد.

اصغری با اشاره به اینکه در سال گذشته 24 واحد مسکونی محرومان توسط سپاه میاندورود ساخته و کلید آن تحویل خانواده‌های نیازمند شد، افزود: امسال 12 واحد مسکونی را در دست احداث داریم.

فرمانده سپاه میاندورود با قدردانی از همه دستگاه‌ها و نهاد‌هایی که در ساخت مسکن محرومان مشارکت داشتند، خاطرنشان کرد: این واحد مسکونی به یاد شهید مدافع حرم سعید کمالی به بهرداری رسید.

انتهای پیام/ 681/ ز

نظر شما