شناسهٔ خبر: 41787086 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۱۴ مرداد؛

ویدئویی احساسی و متفاوت از کنسرت رضا بهرام/ ویدئویی جالب از پشت صحنه سریال «بچه محل»

گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:

 

رضا بهرام، خواننده موسیقی سبک پاپ که طرفداران بسیاری هم دارد، دقایقی پیش با انتشار ویدئوی یکی از کنسرت‌هایش در اینستاگرام مقام و جایگاه تمام مادران ایرانی را گرامی داشت.

"زندگیم رو مدیون شما هستم و تا وقتی زنده ام نوکر شما .
دست همه مادران سرزمینم رو میبوسم و امیدوارم روح مادرانی که دیگه کنارمون نیستن در آرامش باشه
"

ویدئویی متفاوت از کنسرت رضا بهرام

<div id="video-display-embed-code_12342528"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/7446855/12342528?width=400&height=300"></script></div>

مسعود ده‌نمکی، کارگردان شناخته شده سینما که درحال ساخت سریالی جدید برای پخش از تلویزیون است، تصاویری از پشت صحنه این مجموعه را در صفحه‌اش به اشتراک گذاشته و نوشته است:

"دادستان با زحمات عوامل پشت صحنه و مقابل دوربین در شرایط بسیار سخت پیش می رود
کار کردن در این شرایط مانند دوران جنگ است درحالی که ماسک ضد شیمیایی به صوورت داشتیم و کیلومترها می دویدیم و نفسمان بند می آمد
"

پشت صحنه «دادستان».پشت صحنه «دادستان»

 

بابک جهانبخش، خواننده معروف و پرطرفدار موسیقی سبک پاپ با به اشتراک گذاشتن تصویری آرامش بخش در اینستاگرامش نوشت:

"آدمیزاد هر چقدر به روشنایی نزدیک میشه
تاریکی های وجود خودشو بیشتر میبینه
"

پست جدید بابک جهانبخش

داریوش فرضیایی، مجری برنامه‌های کودک و نوجوان که همه او را با نام «عمو پورنگ» می‌شناسند ویدئویی از پشت صحنه ساخت سریال «بچه محل» را منتشر کرد.

"پشت صحنه دور خوانی هم ماجراهای خودش رو داره
یعنی کودک درون همکاران شدیدا زنده است
"

پشت صحنه سریال «بچه محل»

<div id="video-display-embed-code_12342529"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/7446855/12342529?width=400&height=300"></script></div>

 

حمید ترابیان، مجری برنامه تلویزیونی صدا و سیما، تصویری از این برنامه با حضور هومن حاجی عبداللهی و غلامرضا صنعتگر را به اشتراک گذاشت.

استوری مجری صدا و سیما

 

علی عبدالمالکی، خواننده شناخته شده و پرطرفدار موسیقی سبک پاپ، با انتشار تصویر زیر در استوری اینستاگرامش از تأخیر در پخش کارها و در عوض برنامه‌ای برای خوشحال کردن هوادارانش خبر داد.

علی عبدالمالکی به احترام محرم اهنگ جدید منتشر نمیکند

 

مسعود ده‌نمکی، کارگردان سینما و تلویزیون با توجه به گرانی‌های غیرمعقول و رو به افزایش اخیر، تصویر تأمل برانگیز زیر را در استوری اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

زور مردم به گرانی نمیرسد

 

انتهای پیام/

نظر شما