شناسهٔ خبر: 41784756 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ابراز تأسف اسمالینگ از مخالفت منچستریونایتد با ادامه حضورش در رُم

مدافع تیم فوتبال رم از اینکه باشگاه اصلی‌اش به او اجازه نداده که جالوروسی را در لیگ اروپا همراهی کند متأسف است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با قطعی شدن عدم حضور کریس اسمالینگ در ترکیب تیم فوتبال رم برای از سرگیری مسابقات لیگ اروپا به دلیل مخالفت باشگاه اصلی او منچستریونایتد، این مدافع انگلیس در پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی به این موضوع واکنش نشان داد.

اسمالینگ در پست مدافع میانی یکی از مهره‌های تأثیرگذار رم در این فصل بود که به این تیم برای کسب عنوان پنجمی در سری A و راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا کمک کرده است، جایی که این تیم باید با سویا روبه‌رو شود.

منچستری‌ها پیش از این یک بار با تمدید مدت حضور قرضی اسمالینگ تا پایان فصل سری A موافقت کرده بودند اما دیگر به او اجازه ندادند که در لیگ اروپا نیز رم را همراهی کند.

اسمالینگ 31 ساله در این باره نوشت: من بسیار ناراحتم که نمی‌توانم کاری که در این فصل آغاز کردیم را به پایان برسانم. محبت و علاقه‌ای که من در این مدت کوتاه حضورم در رم تجربه کردم آنقدر فوق‌العاده و خاص بود که هرگز نخواهد گذاشت حضورم در این تیم را از یاد ببرم. می‌خواهم از تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی رم تشکر کنم و برای آنها در بازی مقابل سویا آرزوی موفقیت می‌کنم. زنده باد رم.

تیم‌های فوتبال رم و سویا پنجشنبه شب هفته جاری در شهر دویسبورگ آلمان مصاف تک حذفی‌شان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما