شناسهٔ خبر: 41784738 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ملی پوش فوتسال قراردادش را با نماینده ساوه تمدید کرد

طا‌ها نعمتیان بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان پس از توافق با مسئولان باشگاه سن ایچ ساوه قراردادش را برای یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال سن ایچ ساوه برای حضوری پر قدرت در رقابت‌های فصل بعد لیگ برتر اقدام به تمدید قرارداد با بازیکنان فصل گذشته خود کرده است. این تیم پس از آنکه توانست با مهدی کریمی، رضا سپندار و مهدی عامری ۳ بازیکن فصل گذشته خود به توافق برسد، امروز هم با طا‌ها نعمتیان دیگر بازیکن ملی پوش خود به توافق رسید و قرارداد این بازیکن هم با باشگاه سن ایچ ساوه برای یک فصل دیگر تمدید شد. همچنین این تیم امروز توانست با سینا پرکاس دروازه بان فصل گذشته شهروند ساری به توافق رسید و قرارداد این بازیکن هم با سن ایچ امروز امضا شد. هدایت تیم فوتسال سن ایچ ساوه در رقابت های فصل بعد لیگ برتر بر عهده جواد اصغری مقدم است.

بیشتر بخوانید

تیم فوتسال سن ایچ ساوه فصل گذشته در مسابقات لیگ برتر فوتسال پس از آنکه موفق شد به مرحله پلی آف صعود کند تا نیمه نهایی این مسابقات بالا رفت، اما در مرحله نیمه نهایی مغلوب تیم قدرتمند گیتی پسند اصفهان شد و از رسیدن به دیدار نهایی باز ماند.

انتهای پیام/

نظر شما