شناسهٔ خبر: 41783695 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

روح الامینی:

ارتقای منزلت روحانیت در بین مردم از اولویت های سازمان تبلیغات اسلامی است

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: یکی از برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی ارتقای شأن و منزلت روحانیت در بین جامعه و مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، محمد روح الامینی امروز با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی در این دیدار اظهار کرد: یکی از برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی ارتقای شأن و منزلت روحانیت در بین جامعه و مردم است.

روح الامینی در ادامه سخنان خود گفت: یکی از ویژگی های بارز روحانیون و طلاب این است که در عرصه های ملی و نیز امدادرسانی حضوری جهادی و داوطلبانه داشته و دارند.

این مقام فرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در کشور به حداقل رساندن فاصله بین حاکمیت و مردم است و برای رسیدن به این هدف نیازمند یاری مدیران و مسؤولان کشوری و استانی هستیم.

نگاه ما به مسایل فرهنگی حاشیه ای نبوده است

در ادامه این دیدار، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان اظهار داشت: خوشبختانه هرگز نگاه ما به فعالیت های فرهنگی نگاهی حاشیه ای نبوده است و همواره فعالیت های فرهنگی را جزو اصول کار قلمداد کرده ایم.

بهرام نصراللهی زاده ادامه داد: با این حال باید اذعان کرد که کمتر به مسایل فرهنگی توجه شده است و همین مشکلات فرهنگی امروز خود نشان دهنده این نوع نگاه می باشد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان خاطرنشان ساخت: این سازمان با توجه به بافت فرهنگی کردستان به مقوله فرهنگی ورود پیدا خواهد کرد.

این مقام مسؤول عنوان کرد: در فرآیند توسعه باید انرژی بیشتری برای حوزه فرهنگی گذاشته شود همانند احداث فرهنگسراها و زیرساخت های فرهنگی در استان کردستان.

نصراللهی زاده در پایایان سخنان خود گفت: پتانسیل انجام کارهای فرهنگی به خوبی در استان کردستان مهیا است و تنها نیازمند عزم مدیران و مسؤولان هستیم./1401/پ310/ب1

نظر شما