شناسهٔ خبر: 41783596 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبرداد

رتبه اول آذربایجان غربی در کاهش فوتی های تصادفات جاده ای کشور

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از رتبه یک استان در کاهش مجموع فوتی های تصادفات جاده ای راههای برون شهری و روستایی در کشور خبرداد.

صاحب‌خبر -

ارسلان شکری در دومین جلسه مدیریت اجرایی کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان که در سالن شهید سردار سلیمانی استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، افزود: بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی رتبه اول کاهش تصادفات مجموع فوتی های راههای برون شهری و روستایی را در سه ماهه نخست سال جاری کسب کرده است.

 وی ضمن ارائه گزارش مختصری از اقدامات انجام گرفته مبنی بر ارتقا سطح ایمنی تردد حمل و نقل جاده ای، مهار و کاهش تصادفات جاده ای استان در سال جاری افزود : با همت راهداران طرح ساماندهی گاردریل ها ، تابلوها و علائم  جاده ای به صورت مستمر در محورهای مواصلاتی استان انجام می گیرد.

شکری افزود : اجرای ۸۰۰ کیلومتر خط کشی محورهای ارتباطی، ۱۵۰ کیلومتر روکش آسفالت و حذف نقاط پر حادثه و آشکار سازی و آرام سازی آنها از جمله در زیرگذر شیخ لر ، تقاطع آرنسا، دوربرگردان تمر ، تقاطع آبگرم  جزو برنامه های مهم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی است که استمرار خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به اتمام طرح پایلوت کاهش تصادفات جاده ای که از ۲۱ خرداد ماه سال جاری در دو محور ارومیه - سلماس و ارومیه - نقده و میاندوآب با همکاری اکیپ های راهداری، پلیس راه، پزشکی قانونی و و صدا و سیما و با تصویب در کمیسیون ایمنی استان به مدت 45 روز اجرا شد و نیز اجرای روز بدون حادثه گفت : اجرای طرح پایلوت کاهش تصادفات با هدف پیشگیری از تخلفات و تصادفات رانندگی در دو محور پرتردد و پر حادثه در محورهای ارومیه - سلماس و ارومیه - نقده و میاندوآب اجرا شد.

انتهای پیام

نظر شما