شناسهٔ خبر: 41783575 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدیرعامل تیم کشتی فرنگی احتشام گستر اهواز بیان کرد:

احتشام گستر تیمی جویای نام و تمام خوزستانی است/امیدوارم استان هایی که واقعاً توانایی امکاناتی دارند تقاضای میزبانی کنند

مدیرعامل تیم احتشام گستر اهواز، گفت: این تیم کاملا خصوصی بوده و با جذب جوانان جویای نام در لیگ برتر کشتی فرنگی با قدرت حضور خواهد یافت.

صاحب‌خبر -

کورش لرستانی امروز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار برنا از اهواز، اظهار کرد: تیم احتشام گستر اهواز سابقه چهار دوره حضور در لیگ کشتی فرنگی را در کارنامه ورزشی خود دارد.

او گفت: این تیم ۱۰۰ درصد خصوصی و متعلق به خود بنده بوده و در گذشته سه دوره به نام"آنزان ایذه" در مسابقات شرکت کرده ایم.

مدیر عامل تیم کشتی احتشام گستر اهواز افزود: با هدف فعال کردن کشتی در اهواز، تیم را از ایذه به اهواز منتقل کردیم و با شرکتی که به نام فرزندم بود پا به عرصه  مسابقات گذاشتیم.

لرستانی با اشاره به اینکه مبنای لیگ درآمدزایی برای ورزشکاران است، افزود: ما با این سیاست در لیگ شرکت کرده و در تلاش هستیم تا جوانان های جا مانده از لیگ فرصت حضور در مسابقات را داشته باشند و از چرخه رقابت ها دور نباشند.

او اضافه کرد: چند تیم قدرتمند مانند ایران مال، فولاد اکسین، هیات کشتی کردستان و تیم یزد، در جذب کشتی‌گیر و از لحاظ مالی بسیار خوب عمل کردند و بهترین های ایران را در اختیار گرفتند و چه بسا در بعضی از اوزان دو کشتی‌گیر قدرتمند و صاحب عنوان جذب کرده اند.

مدیر عامل تیم کشتی احتشام گستر اهواز با بیان اینکه تیم ما یک تیم جوان و جویای نام است، تصریح کرد:  گرفتن نتیجه با هزینه های نجومی هنر خاصی نیست، راه یابی به سکوی قهرمانی با دست خالی و با جوانان با انگیزه و جویای نام هنر است.

لرستانی ادامه داد: تیم ما صد در صد بومی و خوزستانی است، محمد نیکونهاد حسینی با اخلاق و سازنده را به عنوان سرمربی در اختیار داریمف همچنین حسین‌سلیمانی و مرتضی محمدی نیز به عنوان مربی در کنار تیم هستند. از دیدگاه ما کشتی‌گیرانی که جذب کردیم  همه درجه یک هستند و جوان و جویای نام.

او به شرایط ویژه در دوران کرونا اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط کرونا اردوی خاصی برای تمرینات در نظر گرفته نشد و در حال حاضر در انتظار اعلام نتایج قرعه کشی هستیم تا تیم های هم گروه ما مشخص شود.

مدیر عامل تیم کشتی احتشام گستر اهواز افزود: در حال حاضر با توجه به شرایط موجود، برگزاری لیگ به صورت متمرکز و در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی بهترین گزینه بوده و امیدوارم استان هایی که واقعاً توانایی فراهم کردن امکانات را دارا هستند تقاضای میزبانی این رقابت ها را ارایه دهند.

لرستانی در پایان بیان کرد: برای تمام تیم هایی که با ما هم گروه هستند احترام قایل هستیم اما حریف دست پا بسته ای نخواهیم بود و جوانان تیم ما با تمام وجود پا به کارزار مسابقات می گذارند.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما