شناسهٔ خبر: 41783483 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

فلاحی در تشریح نشست امروز کمیسیون آموزش:

کشور برای حل معضلات اقتصادی به 105 هزار شرکت دانش بنیان نیاز دارد

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به گزارش رئیس کمیته پژوهش و فناوری در خصوص نظام ملی نوآوری در نشست امروز کمیسیون، گفت: امروز کشور برای حل معضلات اقتصادی به ۱۰۵ هزاز شرکت دانش بنیان نیاز دارد.

صاحب‌خبر -

احمدحسین  فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار   خبرگزاری خانه ملتدر تشریح نشست صبح امروز (سه‌شنبه ۱۴ مرداد) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، اظهار کرد: نشست امروز دارای دو دستورکار بود که در بخش نخست آن با حضور معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش برگزار و به مسائل این حوزه پرداخته شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: در نشست امروز به مشکلات عدیده آموزش و پرورش از جمله جذب نیروهای نهضتی، ساماندهی نیروی انسانی و کمبود معلم در آموزش و پرورش، پرداخت به موقع حقوق و مزایای فرهنگیان، مشکلات دانشگاه فرهنگیان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: بخش دوم نشست امروز نیز به گزارش دکتر اختیاری رئیس کمیته پژوهش و فناوری در خصوص نظام ملی نوآوری به کمیسیون اختصاص داشت و بر تقویت و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در نشست امروز کمیسیون تأکید شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با یادآوری اینکه در حال حاضر 6 هزار شرکت دانش بنیان فعال در کشور وجود دارد، گفت: در حالیکه امروز،  برای حل مسائل مختلف خود نزدیک به 105 هزار شرکت دانش بنیان در حوزه‌های مختلف به ویژه موضوعات اقتصادی نیاز داریم./

پایان پیام

نظر شما