شناسهٔ خبر: 41783283 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امیر حاتمی: برای پشتیانی نیروهای مسلح در هر زمینه ای دستمان پُر است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت:در هر زمینه ای که رزمندگان ما نیاز داشته باشند، در زمینه هوایی، دریایی، پدافند و موشکی و جنگ الکتریکی و ...، دستمان پر است و با قوت و تمام وجود از آنها حمایت می کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه افتتاح موزه دستاوردهای محور مقاومت در باغ موزه دفاع مقدس با اشاره به آمادگی این وزارت خانه برای پشتیانی نیروهای مسلح، گفت: این نمایشگاه تا حدودی بیانگر همین آمادگی است. ما با دو موضوع در این نمایشگاه آشنا می شویم. از یک طرف با عزم و اراده و خباثت های بسیار بزرگ دشمن که نشان می دهد آنها برای منطقه یک برنامه بزرگی داشتند و می خواستند ناامنی را در این منطقه برای ده ها سال نهادینه کنند اما از طرف دیگر رزمندگان عزیز مقاومت با فرماندهی دلاورانه و شجاعانه سردار سلیمانی و البته پشتیبانی کامل نیروهای مسلح ایران صنایع دفاعی، توانستند در مقابل همه کفر بیاستد.

وی بیان داشت: به همت رزمندگان و پشتیبانی همه جانبه ای که انجام شد امروز دستمان پر تر است. در هر زمینه ای که رزمندگان ما چه در هوایی، دریایی، پدافند و موشکی و جنگ الکتریکی و هر فضایی که نیاز داشته باشند دستمان پر است و با قوت و تمام وجود از آنها حمایت می کنیم تا بتوانند از صلح و امنیت ملت عزیز ما و بقیه ملت ها حمایت کنند تا بتوایم ریشه ظلم و جنایت را در این منطقه و جهان بخشکانیم.  

انتهای پیام/

نظر شما