شناسهٔ خبر: 41782997 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

سازمان برنامه و بودجه اعتبارات سفر رئیس جمهور را 100 درصد تخصیص دهد

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: سازمان برنامه و بودجه در کمک به توسعه استان اردبیل اعتبارات سفر رئیس جمهور را به صورت 100 درصد اختصاص دهد.

صاحب‌خبر -


حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی 14 مرداد در نشست با رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: استان اردبیل در ردیف استان‌های مرزی و محروم کشور به شمار می‌رود و ضرورت دارد برهمین مبنا سازمان برنامه و بودجه توزیع اعتبارات و تخصیص منابع را انجام دهد.
وی خاطرنشان کرد: یقین داریم که رئیس سازمان برنامه و بودجه با نگاه متوازن و عادلانه توزیع اعتبارات را انجام می‌دهد و در یک سال پایانی دولت تمرکز و هدفگذاری بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و به ویژه خط ریلی اردبیل – میانه است.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: البته زمانی خط ریلی اردبیل – میانه توجیه اقتصادی پیدا می‌کند که این پروژه به شمال استان اردبیل و از آنجا به راه آهن جمهوری آذربایجان و حوزه قفقاز متصل شده و به عنوان شاهرگ ریلی کشور عمل کند.
موسوی گفت: در کنار تکمیل راه آهن اردبیل – میانه سازمان برنامه و بودجه باید به تکمیل چهارخطه‌های در حال احداث استان کمک کرده و به ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی کمک کند.
وی توجه به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، تخصیص اعتبار برای عمران شهری و همچنین تلاش برای به نتیجه رساندن مصوبات سفر رئیس جمهور را یادآور شد و تصریح کرد: در سفر هفته آینده نوبخت به استان اردبیل تلاش خواهیم کرد تا در بازدید از پروژه‌ها و طرح‌های مختلف زمینه جذب اعتبارات بیشتر از منابع متنوع را فراهم کنیم.
انتهای پیام

نظر شما