شناسهٔ خبر: 41782819 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رییس اداره کتابخانه های عمومی بندر آستارا:

نمایشگاه های کتاب «عید تا عید» در آستارا گشایش یافت

عباس زاده گفت: نمایشگاه های کتاب«عید تا عید» با موضوعات مرتبط با واقعه و بیعت غدیر و عید قربان در بندر آستارا گشایش یافت.

صاحب‌خبر -

« آرزو عباس زاده» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: نمایشگاه های کتاب«عید تا عید» در چهار کتابخانه عمومی شهرستان آستارا گشایش یافته است.

 

رییس اداره کتابخانه های عمومی بندر آستارا با اشاره به اینکه در نمایشگاه های برپا شده ۸۰ عنوان کتاب با موضوعات مرتبط با واقعه و بیعت غدیر و داستان حضرت ابراهیم(ع) و پسر بزرگوارشان حضرت اسماعیل(ع) در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است،افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه آشنایی اعضا و مراجعان با واقعه غدیر و داستان حضرت ابراهیم(ع) و حضرت اسماعیل(ع) است.

 

وی تصریح کرد: آشنایی مراجعان حضوری و کاربران فضای مجازی با کتاب ها و ترویج فرهنگ مطالعه از اهداف دیگر برپایی این نمایشگاه ها است.

 

عباس زاده خاطرنشان کرد: نمایشگاه های کتاب«عید تا عید» تا پایان دهه امامت و ولایت دایر است و علاقمندان به حوزه کتاب و کتابخوانی همه روزه می توانند با مراجعه به کتابخانه های عمومی شهرستان آستارا از نمایشگاه هایی که برپا شده، بازدید کنند.

 

رییس اداره کتابخانه های عمومی بندر آستارا برپایی نمایشگاه کتاب را یک حرکت بزرگ فرهنگی دانست و گفت: برپایی چنین نمایشگاه هایی درتشویق و ترغیب مردم به فرهنگ دینی و مناسبت های ملی و مذهبی بسیارموثر است.

پایان پیام/163

نظر شما