شناسهٔ خبر: 41780748 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کاوه خطاب به کشتی‌گیران: کرونا بگیرید، دیگر آن آدم سابق نمی‌شوید

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد خطاب کشتی‌گیران گفت: اگر کرونا بگیرید متاسفانه از نظر ریه و تنفسی آدم قبلی نمی‌شویدف پس این ویروس را جدی بگیرید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست کادر فنی تیم ملی آزاد با 33 آزادکار دعوت شده به خانه کشتی برگزار شد. محسن کاوه مدیر تیم های ملی آزاد با تاکید بر اینکه اولویت اصلی کشتی گیران در این مدت باید سلامت شان باشد، اظهار داشت: امروز شنیدم 20 شهر مازندران وضعیت قرمز دارند، شما حتما رعایت کنید. با دکتر شادگان صحبت کردم، بچه‌ها کرونا را جدی بگیرید. اگر کرونا بگیرید متاسفانه از نظر ریه و تنفسی آدم قبلی نمی‌شوید. به خاطر اینکه در این بیماری ریه درگیر می‌شود، حتما در ادامه هم با مشکل مواجه خواهید شد.

وی افزود: اول باید سالم باشید و بعد تمرین نسبی و کنترل شده داشته باشید. حتی در پوشش تمرینی لخت نباید کار کنید. فعلا هیچ خبری نیست تا به ما اعلام شود که مسابقات برگزار می‌شود یا نه. باید در این مدت مدیریت بحران کنیم. امسال وضعیت ما به این شکل هست.

در ادامه بهرامی‌نژاد، پزشک تیم ملی کشتی تاکید کرد: کسی که کرونا می‌گیرد همین که ریه درگیر شود چندین ماه بعد از بهبود هم درگیر این بیماری خواهد بود. خیلی‌ها ما به شرایط عادت می‌کنند و می‌گویند تا الان کرونا نگرفتیم و باز هم نمی‌گیریم،  هیچ رشته‌ای در دنیا اندازه کشتی خطرناک نیست. حتما در تمرینات از ماسک استفاده کنید. این یک مزیت تمرینی برای شماست. با ماسک تمرین کنید. عادت کنید با این کار بکنید حتی در هوازی هم به شما کمک می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما