شناسهٔ خبر: 41780569 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان:

نمایشگاه‌ دوره‌‌ای کتاب در مساجد منتخب گیلان برگزار می شود

حجت‌‌الاسلام رضوانی نژاد بااشاره به برگزاری نمایشگاه‌های دوره‌ای کتاب در مساجد منتخب استان از انعقاد تفاهم نامه به‌‌منظور گسترش فرهنگ کتابخوانی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، تفاهم‌نامه همکاری فی مابین ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان گیلان با انتشارات بلور امروز(سه‌شنبه، ۱۴ مرداد) به امضای حجت‌الاسلام «رضوانی‌نژاد» و «حمید بلوری» رسید.

 

حجت‌الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» در این جلسه با بیان اینکه این تفاهم‌نامه به‌منظور همکاری‌های فرهنگی در زمینه گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی منعقد شده است افزود: این مهم از طریق برگزاری نمایشگاه‌های دوره‌ای کتاب بااستفاده از سازه کلبه کتاب انتشارات بلور محقق می‌شود.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان از برگزاری نمایشگاه‌های دوره‌ای کتاب در مساجد منتخب استان خبر داد و افزود: این طرح در گام نخست در مساجد شهرستان رشت اجرا می‌شود.

 

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ مطالعه با بهره‌گیری از ظرفیت مساجد گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با راه‌اندازی کتابخانه در شبستان مساجد و یا به‌صورت مجزا جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ارتقا دانش عموم مردم تلاش می‌کنند.

 

حجت الاسلام رضوانی‌نژاد با بیان اینکه ۲۵۰ کتابخانه در مساجد استان دایر شده است اعلام کرد: از این تعداد، ۱۴۸ کتابخانه در شبستان مساجد برپا شده و مابقی در جوار مساجد و به صورت مخزن‌دار راه‌اندازی شده است.

 

 

 

 

 

پایان پیام/84

نظر شما