شناسهٔ خبر: 41780475 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امیر حاتمی:

امروز در همه نیاز‌های دفاعی خودکفا هستیم

وزیر دفاع گفت: امروز دست‌مان در هر زمینه که رزمندگان عزیزمان در نیرو‌های هوایی، دریایی، پدافند موشکی، جنگ الکترونیک سایبر و در هر فضایی نیاز داشته باشند، پر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ امیر حاتمی صبح امروز (سه شنبه ۱۴ مرداد) در مراسم افتتاح نمایش شهید سلیمانی و دستاورد‌های محور مقاومت که در موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: در این نمایشگاه با دو موضوع به خوبی آشنا می‌شویم، از یک طرف با عزم، اراده خباثت و جنایت‌های بسیار بزرگ دشمن که نشان می‌دهد برای منطقه برنامه بزرگی داشتند و می‌خواستند ناامنی را در این منطقه برای ده‌ها و صد‌ها سال نهادینه کنند.

وی افزود: از طرف دیگر رزمندگان عزیز مقاومت با فرماندهی دلاورانه و شجاعانه سردار سلیمانی و البته پشتیبانی کامل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و صنایع دفاعی توانستند در مقابل همه کفر و همه کسانی که پول سلاح و جنایتکاران شان را آورده بودند تا این کار مهم را در منطقه انجام دهند ایستادگی کردند و به برکت خون شهدا، عزم و همت رزمندگان و پشتیبانی همه جانبه این اتفاق رخ نداد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز دست‌مان در هر زمینه که رزمندگان عزیزمان در نیرو‌های هوایی، دریایی، پدافند موشکی، جنگ الکترونیک سایبر و در هر فضایی نیاز داشته باشند، پر است و با تمام وجود از آنان حمایت می‌کنیم. این حمایت‌ها در این جهت است که آنها بتوانند از ملت عزیزمان و ملت‌هایی که به دنبال امنیت هستند حمایت کنند تا ان‌شاءالله بتوانیم ریشه ظلم و جنایت را در این منطقه و جهان از بین ببریم.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما