شناسهٔ خبر: 41780388 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

کشف اسلحه و تجهیزات نظامی داعش در سوریه

ارتش سوریه طی عملیات پی‌درپی برای پاکسازی مناطق این کشور از وجود تروریست‌های تکفیری داعش، به مقادیر زیادی از ذخایر اسلحه و تجهیزات ارتباطی این گروه تروریستی در حومه دیرالزور دست پیدا کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از «المسیره»؛ خبرگزاری سانا به نقل از یک فرمانده ارتش سوریه اعلام کرد: مقادیر زیادی اسلحه و مهمات و تجهیزات نظامی و ارتباطی مربوط به تروریست‌های داعش که در یکی از منازل شهر المیادین واقع در دیرالزور سوریه مخفی شده بود، توسط ارتش سوریه کشف شد.
 
این فرمانده با اشاره به اینکه تروریست‌های داعشی این منزل را به عنوان آشیانه خود انتخاب کرده و در آن مخفی شده بودند، ادامه داد:‌ تجهیزات نظامی کشف شده شامل موشک‌های ضد زره، چند موشک‌‌انداز، گلوله توپخانه، نارنجک‌های دستی، مهمات، مسلسل‌هایی با کالیبرهای مختلف، خمپاره‌اندازهایی با اندازه‌های مختلف، آر پی جی و همچنین سامانه و وسایل ارتباطی بوده است.
 
ارتش سوریه با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط، طی ماه‌های گذشته و به هنگام پایان عملیات خود برای آزادسازی روستاهای دیرالزور از چنگال داعش، بسیاری از انبارهای اسلحه و مهمات بقایای داعش را در مناطق آزاد شده کشف کرده است.
انتهای پیام

نظر شما