شناسهٔ خبر: 41780331 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

مراسم پویش کمک مومنانه قهرمانان و پهلوانان کشتی ایران

جامعه ورزش تلاش بسیار خوبی برای جمع آوری کمک های مردمی داشته است/ اراده ملت ایران ایستادگی در مقابل زورگویی استکبار جهانی است

دکتر مسعود سطانی فر با حضور در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری برای جمع آوری کمک های مردمی و رساندن آن به اقشار آسیب پذیر جامعه، جامعه ورزش تلاش بسیار خوبی را در این زمینه انجام داده اند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در ابتدای مراسم پویش کمک مومنانه قهرمانان و پهلوانان کشتی ایران که صبح امروز در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد با تبریک ایام مبارک عید قربان و عید غدیر خم، اظهار داشت: جامعه ورزش در کمک مومنانه و پهلوانانه تلاش بسیار خوبی را انجام داده اند. وی تصریح کرد: در آستانه عید سعید غدیرخم با تلاش بسیار خوب فدراسیون کشتی و بسیج ورزشکاران و با همراهی همکاران ما در وزارت ورزش و جوانان، نخستین مرحله از کمک های مردمی در قالب پویش کمک مومنانه آغاز شد که به امید خدا این حرکت توسط فدراسیون های دیگر در روزهای آینده استمرار خواهد داشت. وزیر ورزش و جوانان افزود: این حرکت در سه مقطع زمانی انجام می شود و با توجه به اعلام آمادگی که فدراسیون های مختلف انجام دادند شروع کار از سوی فدراسیون کشتی و بسیج ورزشکاران بود و به امید خداعلاوه بر این ماه در دهه اول ماه محرم و در دهه سوم ماه صفر دومین و سومین مرحله از پویش کمک مومنانه را خواهیم داشت. جامعه ورزش هم با کمک مردم و محوریت خود ورزشکاران و پیشکسوتان این پویش را با جدیت ادامه می دهند تا بتوانیم کمک خوبی را برای اقشار آسیب پذیر جمع آوری کنیم. دکتر سلطانی فر تاکید کرد: در این مرحله نزدیک به 2 هزار بسته کمک، به صورت نقدی و غیر نقدی توزیع می شود و در مراحل مختلف مقادیر بیشتری جمع آوری و توزیع خواهد شد. وی اظهار داشت: تمام توان خود را به کار می بریم تا در شرایطی که با تحریم های ظالمانه و ناعادلانه آمریکا و شیوع گسترده ویروس کرونا که مشکلاتی را برای هم میهنانمان ایجاد کرده، بتوانیم با همدلی، هماهنگی و هم افزایی حرکتی انجام بدهیم که ملت قهرمان ایران همچون گذشته بتواند در این رویارویی و منازعه بزرگ سرافراز و سلامت باشد. وزیر ورزش و جوانان گفت: در این حرکت مومنانه و انسانی ادارات کل ورزش و جوانان استان ها، هیئت های ورزشی در سراسر کشور و بیش از سه هزار سازمان مردم نهاد جوانان مشارکت خواهند داشت.

نظر شما