شناسهٔ خبر: 41780168 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

فرمانده کل سپاه: انتقام خون سردار سلیمانی به آرمان تبدیل شده است

خبرگزاری میزان- فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: مشعل مقاومت همچنان در دست سردار سلیمانی قرار دارد و مقاومت همچنان در مسیر نورانی که او افتتاح کرد، با شتابی بیشتر جریان پیدا کرد و حتی انتقام خون این سردار عزیز به یک آرمان تبدیل شده است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز (سه‌شنبه) در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه شکست داعش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک تصور اشتباهی که دشمنان در محاسبات، راهبرد‌ها و برآوردهایشان نسبت به ملت بزرگ ایران دارند این است که با شهادت مردان بزرگ، جریان انقلاب از حرکت می‌ایستد و یا متوقف می‌شود؛ اما همواره واقعیات تاریخی در ۴۰ سال گذشته نشان داده است که شهادت موتور محرک قدرت مقاومت و دفاع ملت بزرگ ایران و سایر ملت‌های مسلمان است.

وی ادامه داد: این قاعده درباره شهادت سردار بزرگ و فرمانده فراموش نشدنی و همیشه جاویدان ملت ایران و جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برقرار است و هرچه که عظمت شهادت بزرگ‌تر باشد، رویش ها، خیزش‌ها و جاری شدن روح جهاد و شهادت در جامعه قوی‌تر می‌شود و امروز هم مشاهده می‌کنیم که مشعل مقاومت همچنان در دست سردار سلیمانی قرار دارد و مقاومت همچنان در مسیر نورانی که او افتتاح کرد، با شتابی بیشتر جریان پیدا کرد و حتی انتقام خون این سردار عزیز به یک آرمان تبدیل شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: ما با آرمان حرکت می‌کنیم و نه تنها انتقام خون این شهید را خواهیم گرفت، بلکه این راه مقدسی را که او پیمود، تا انتهای کار یعنی آزادسازی قدس شریف و محو دشمنان اسلام و بیرون کردن آنان از بلاد مسلمین ادامه خواهیم داد.

وی اظهار داشت: هیچ توقفی وجود نخواهد داشت و ما هیچ وقت به دنبال ایستادن و سکون نیستیم و پیش می‌رویم تا انتها و در این راه شهادت افتخار و آرزوی ماست.

انتهای پیام/

نظر شما