شناسهٔ خبر: 41780034 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

متقاضیان دریافت تسهیلات کمک‌ ودیعه مسکن اطلاعات خود را در سامانه تکمیل کنند

زنجان - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: مستاجران متقاضی دریافت تسهیلات کمک‌ ودیعه مسکن برای تکمیل اطلاعات خود از ساعت ۱۱ روزهای مشخص شده اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

مسعود بیات منش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مستاجرانی که متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه مسکن بودند و به صورت پیامکی اقدام به ثبت‌ نام کردند برای تکمیل فرآیند ثبت نام نیز اقدام کنند.

وی تاکید کرد: این متقاضیان باید با توجه به آخرین رقم سمت راست کد ملی خود روزانه از ساعت ۱۱ صبح در روزهای مشخص شده به سامانه  tem.mrud.ir مراجعه و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: متقاضیانی که رقم آخر کد ملی آنها عدد چهار است چهاردهم مرداد و کسانی که عدد ۲ و سه است ۱۵ همین ماه اطلاعات خود را در این سایت تکمیل کنند.
بیات منش ادامه داد: شانزدهم خرداد زمان تکمیل اطلاعات مستاجران متقاضی تسهیلات ودیعه مسکن است که آخرین رقم کد ملی آنها از سمت راست عدد یک باشد.
وی یادآوری کرد: برای عددهای آخر کد ملی از سمت راست پنج، ۶ و هفت نیز روز هفدهم مردادماه تعیین شده است.
به گفته بیات منش، برای عدد هشت، ۹ و صفر نیز هجدهم مرداد زمان تکمیل اطلاعات در سایت است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: آن دسته از مستاجرانی که متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه مسکن هستند اما تاکنون هیچ ثبت نامی انجام نداده و جا مانده اند می توانند ۲۰ مرداد ماه جاری با مراجعه به سایت نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.
به گزارش ایرنا، سقف تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن در تهران ۵۰۰ میلیون ریال، سایر کلانشهرها ۳۰۰ و مابقی شهرهای کشور نیز ۱۵۰ میلیون ریال تعیین شده است. این تسهیلات با نرخ سود ۱۳ درصد و با سررسید یک ساله به مستاجران واجد شرایط پرداخت می شود و در دوره قرارداد فقط سود تسهیلات از سوی مستاجران پرداخت و اصل تسهیلات در سررسید تسویه خواهد شد.

نظر شما