شناسهٔ خبر: 41778500 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مجلس انقلابی فکری به حال اقتصاد کشور کند/ معیشت مردم محدود شده است

یک فعال حوزه دانشجویی گفت: متأسفانه وضعیت اقتصادی کشور نگران‌کننده و دستگاه‌های مسؤول در این زمینه کاملا منفعل عمل می‌کنند.

صاحب‌خبر -

علی موسوی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: مجلس یازدهم باید فکری به حال وضعیت اقتصادی کشور کند و کشور را از این بلای خانمان‌سوز که سبب نگرانی عموم مردم شده است، برهاند.

وی با بیان این که دستگاه‌های مسؤول در حوزه اقتصاد کاملا منفعل شده‌‌اند و قدمی در راستای اصلاح وضعیت اقتصادی کشور بر نمی‌دارند، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی اخیرشان نسبت به امنیتی بودن ابعاد مرتبط با گرانی ارز و افت ارزش پول ملی هشدار دادند و حالا باید دید که دستگاه‌های مسؤول در این زمینه چه اقدامی خواهند کرد.

این فعال دانشجویی اضافه کرد: برخوردهای خوبی با فساد در قوه قضاییه آغاز شده است اما باید تأثیر این اقدامات در زندگی مردم مشخص شود و مردم شاهد اصلاح رویه‌ها باشند.

موسوی با خطیر دانستن نقش مجلس یازدهم در شرایط ویژه کشور، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس انقلابی باید همتی برای رفع مشکلات مردم داشته باشند و راهکارهای اقتصادی دقیقی را در کمیسیون‌ها تدوین و فورا مصوب کنند تا بتوان کشور را از این وضعیت نجات داد.

وی بیان داشت: بسیاری از مردم توان خرید بسیاری از نیازهای اولیه زندگی خود را از دست داده‌اند و گوشت و میوه به تدریج از سبد غذایی مردم حذف شده است و نمایندگان مجلس انقلابی بدور از هیاهوهای زاید به فکر ارتقای ارزش پول ملی از طریق اصلاح رویه‌های غلط اقتصادی در کشور باشند.

انتهای پیام/88055

نظر شما