شناسهٔ خبر: 41778177 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرهنگ ولی پور خبر داد؛

کشف چسب، تسمه و گیره دستگاه چاپ قاچاق در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف مقادیری چسب، تسمه و گیره مخصوص دستگاه چاپ قاچاق به ارزش ۵۵ میلیارد ریال در جنوب تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیری تجهیزات دستگاه چاپ در انباری در جنوب تهران، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی محل و هویت مالک انباری، افزود: با هماهنگی‌های قضایی در بازرسی از این انباری ۲۵۰ حلقه چسب دستگاه چاپ و ۳۱۱ تسمه و گیره مخصوص دستگاه چاپ فاقد مدارک گمرکی، کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه با دستور قضایی اموال کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، تصریح کرد: ارزش ریالی کالای مکشوفه بنا به نظر کارشناسان بیش از ۵۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با تأکید برنقش مشارکت پذیری مردم در همکاری با پلیس، گفت: با مسئولیت پذیری و مشارکت مردم در معرفی و کشف انبار‌های احتکار کالا‌ها شاهد برخورد قانونی با اخلالگران نظم عمومی جامعه و نظام اقتصادی کشور خواهیم بود.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما