شناسهٔ خبر: 41778094 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۸۰ میلیارد ریال نذورات مردمی بین نیازمندان البرز توزیع شد

کرج - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز اعلام کرد که ۸۰ میلیارد ریال نذورات مردمی ویژه عید سعید قربان بین نیازمندان این استان توزیع شد.

صاحب‌خبر -

محمد محمدی فرد روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براین اساس  امسال ۷۰۰ پایگاه جمع‌آوری نذورات قربانی در استان البرز برپا شد و برخی از خیران نیز برای اهدای نذر قربانی به نیازمندان از روش هم‌افزایی با کمیته امداد امام (ره) به عبارتی تامین منابع مالی تهیه دام به‌صورت مشارکتی با این نهاد استفاده کردند که موجبات توسعه این امر خیر را فراهم کرد.
وی ادامه داد: باوجود شیوع ویروس منحوس کرون رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار قرار گرفت و بازرسان این نهاد در روز عید قربان با حضور در محل ذبح و توزیع گوشت قربانی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت داشتند.
محمدی فرد گفت: در عید قربان امسال حدود ۸۰ تن گوشت قربانی به ارزش ۸۰ میلیارد ریال با مشارکت خیران و از طریق دفاتر کمیته امداد امام (ره) و مراکز نیکوکاری استان البرز بین مددجویان تحت حمایت این نهاد و سایر نیازمندان توزیع شد.
مدیرکل کمیته امداد البرز یادآور شد: مردم و خیران برای پرداخت نذورات قربانی علاوه بر دفاتر کمیته امداد امام (ره) و مراکز نیکوکاری از کد دستوری #۱۸۸۷۷ و شماره کارت مجازی نیز استفاده کردند.

کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز ۵۳ هزار نفر را زیر چتر حمایتی خود دارد.

نظر شما