شناسهٔ خبر: 41777720 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

۲۷ زوج جوان هلال احمری در استان سمنان تجلیل شدند

هم‌زمان با هفته ازدواج، از دو زوج جوان هلال احمری به نمایندگی از ۲۷ زوج جوان هلال احمری استان سمنان تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، صبح امروز به مناسبت هفته ازدواج، از دو زوج جوان هلال احمری به نمایندگی از ۲۷ زوج جوان هلال احمری استان سمنان، با حضور مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین نطنزی مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در هلال احمر استان، سیدحسین زرگر معاون جوانان هلال احمر استان با فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تجلیل شد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر استان سمنان در این مراسم گفت: عمل به امر پسندیده و سفارش شده ازدواج و تشکیل خانواده در سن جوانی نیک بختی و سعادت را به همراه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود نطنزی خاطرنشان کرد: زندگی ارزشمند و باسعادت حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) به‌عنوان یک پیوند آسمانی و ملکوتی و با ابعاد متعالی شخصی و اجتماعی باید الگوی تمامی زوج‌های جوان باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان نیز با اشاره به جایگاه ازدواج در جامعه اسلامی بیان کرد: ارج نهادن و عمل به توصیه‌های اخلاقی و اجتماعی بزرگان دین به‌ویژه عمل به امر ازدواج، در جامعه اسلامی دارای جایگاهی متعالی است.

مظفر محمدخانی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان سمنان اظهار کرد: مشارکت داوطلبانه اعضای جوانان و نقش محوری در فعالیت‌های عام‌المنفعه و برنامه‌های جاری جمعیت هلال احمر، بر هیچ‌کسی پوشیده نیست و هلال احمر به‌واسطه حضور جوانان فرهیخته به خود می‌بالد.

در حاشیه این مراسم، از زوج‌های جوان هلال احمر استان سمنان با اعطای هدایای نقدی و غیرنقدی تجلیل شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

نظر شما