شناسهٔ خبر: 41776161 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بستری ۱۸۲۵ بیمار کرونایی در مازندران

سهیلا ذاکری پاشاکلایی

تاکنون ۱۸۲۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ و یا مشکوک به کرونا، در مراکز درمانی زیرنظر دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند و مسئولان ستاد استانی مبارزه با کرونا در استان همچنان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی به عنوان تنها راهکار برون رفت از این پیک بیماری در مازندران خبر می دهند.

صاحب‌خبر -

بر اساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سید عباس موسوی رئیس این دانشگاه اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶۳ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند. 

وی تصریح کرد: همین مدت تعداد ۲۸۸ نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۵۰۰ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

موسوی گفت: برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و کاهش بیماری باید همه مردم ماسک بزنند و دستورالعمل‌های بهداشتی مانند شستن مکرر دست‌ها و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

آخرین آمار کرونا در بابل

همچنین بر اساس روابط‌عمومی و امور بین‌الملل «دانشگاه علوم پزشکی بابل، در حال حاضر ٣٢۵ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر این اساس، در ۲۴ ساعت گذشته ۵٣ بیمار جدید بستری و ۵١ بیمار هم ترخیص شدند، ۵۱ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش ایسنا، تاکنون ۱۸۲۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ و یا مشکوک به کرونا، در مراکز درمانی زیرنظر دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

انتهای پیام

نظر شما