شناسهٔ خبر: 41773556 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

رهامی خبر داد :

برگزاری ورزش عصر گاهی در منازل مسکن مهر شهر یاسوج

رهامی رئیس هیات ورزش های همگانی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت :هیات ورزشهای همگانی استان کهگیلویه و بویراحمد در اولین گام خود در پویش سراسری اقدام به برگزاری ورزش عصرگاهی در یکی از مناطق شهر یاسوج کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد،رهامی رئیس هیات ورزش های همگانی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت :هیات ورزشهای همگانی استان کهگیلویه و بویراحمد در اولین گام خود در پویش سراسری اقدام به برگزاری ورزش عصرگاهی در یکی از مناطق شهر یاسوج کرد.
محمد علی رهامی ،رئیس هیات ورزش های همگانی کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان اظهار داشت:پویش سراسری آماده باش جهت مقابله با کرونا طرحی است که از سوی فدراسیون ورزشهای همگانی به هیات های استانی، کمیته ها و انجمن ها جهت مقابله با کرونا اعلام و ابلاغ شده است .
رهامی رئیس هیات ورزش های همگانی استان افزود:این طرح در روز 13 مردادماه با حضور معاونت همگانی وزارت ورزش و جوانان و ریاست فدراسیون ورزش های همگانی کشور رونمایی و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.
رئیس هیات ورزش های همگانی کهگیلویه وبویراحمد بیان داشت:هدف از این طرح با توجه به اینکه کلیه باشگاه‌های و سالن های ورزشی در کشور بدلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل و این امر باعث کم تحرکی مردم شده،برای جلوگیری از کم تحرکی بردن ورزش در درون خانههای مردم است و بر همین اساس هیات همگانی استان در اولین گام خود زنگ آوای ورزش همسایه را بصدا در آورده و در یکی از مجتمع های مسکونی شهر یاسوج اقدام به برگزاری همایش پیاده روی و نرمش عصرگاهی کرد.
این مقام مسئول در هیات ورزش های همگانی کهگیلویه وبویراحمد ضمن تشکر از حضور مردم ساکن مسکن مهر شرکت گاز یاسوج ،از اجرای این طرح در دیگر مناطق و مجتمع های مسکونی شهر یاسوج و شهرستانها خبر و اظهار امیدواری کرد همچون گذشته شاهد حضور گسترده و استقبال مردم از این طرح باشیم.

نظر شما