شناسهٔ خبر: 41772746 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

رییس هیات تکواندو استان اردبیل خبر داد :

حمایت هیات تکواندو از ورزش جانبازان و معلولین

به منظور استعداد یابی و همچنین حمایت های لازم از ورزشکاران پاراتکواندو استان، جلسه ای با حضور مسئولان هیات های تکواندو و جانبازان ومعلولین و نیز تربیت بدنی اداره بهزیستی درمحل اداره کل بنیاد شهید و امور ایثار گران برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، تورج خوشروزی رییس هیات تکواندو دراین جلسه که به منظ‌ور شناسایی و جذب افراد مستعد وعلاقمند دارای معلولیت در رشته ورزشی تکواندو و همچنین حمایت از ورزشکاران معلول و جانباز این رشته برگزار شد، اظهار داشت: فدراسیون تکواندو با برنامه ریزی هدفمندی که در پاراتکواندو داشته از لحاظ جایگاه و رنگینک پاراتکواندو کشور در بین کشور های جهان از جایگاه خوبی برخوردار است و درتمامی رویدادهای آسیایی و جهانی همیشه برای کشور عزیزمان افتخار کسب نموده اند.
رییس هیات تکواندو استان افزود: در استان اردبیل نیز همیشه جانبازان و معلولین قهرمان، درمسابقات ملی و بین المللی افتخارآفرین بوده اند.
وی به افتخارات محمود جعفرزاده تکواندوکار خلخالی و از پیشکسوتان تکواندو استان در تیم ملی پاراتکواندو و قهرمانی چندین دوره مسابقات آسیا یی و جهانی اشاره کرد و بیان کرد: در سالهای نه چندان دور در بخش بانوان نیز قهرمانانی در تیم ناشنوایان کشور داشته ایم و در دو سال اخیر نیز در این رشته، ورزشکاران دشتی و فکرت در مسابقات کشوری دارای مقام می باشند.
خوشروزی رییس هیات تکواندو استان اردبیل تاکید کرد: با توجه به ظرفیت های خوب در حوزه ورزش جانبازان و معلولین استان، در صورت شناسایی نفرات مستعد برای پاراتکواندو و حمایت بیشتر از این قشر، امید کسب مدال در مسابقات بین المللی و افتخار برای استان و کشور وجود دارد.
وی از حمایت هیات تکواندو دراین زمینه خبر داده و عنوان کرد: هیات تکواندو در زمینه شناسایی استعدادها و جذب ورزشکار در این رشته آمادگی خود را اعلام می کند.
درادامه جلسه، موسوی، رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان با تقدیر وتشکر از هیات تکواندو درتوجه به توسعه ورزش جانبازان و معلولین به اهمیت توجه به این قشر اشاره کرده ، اظهار داشت: بخش مهمی از جامعه را افراد معلول و جانباز تشکیل داده و لازم است دراین عرصه برای شکوفایی استعدادها کمک شود.
وی با اعلام آمادگی همه جانبه هیات جانبازان و معلولین برای همکاری با دستگاههای ذیربط همچون بهزیستی ادامه داد: در شناسایی ورزشکاران مستعد ازاین قشر برای رشته تکواندو و استفاده از ظرفیت های موجود آماده هرگونه همکاری و حمایت هستیم .
در ادامه این جلسه که هاشمی نژاد دبیر هیات تکواندو ، اصغرزاده مسئول تربیت بدنی بهزیستی استان ، معافی ثانی دبیر هیات جانبازان و معلولین و علیرضا بایرامی روابط عمومی هیات ورزش های جانبازان و معلولین حضور داشتند هریک از حاضرین به بیان دیدگاههای خود در زمینه توسعه ورزش جانبازان ومعلولین به ویژه در رشته پاراتکواندو پرداختند.

نظر شما