شناسهٔ خبر: 41766354 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بسته ورزشی ایرنا در سیزدهم مردادماه؛

از تکذیب جانشینی مجیدی تا رونمایی از جانشین احتمالی بیرانوند

تهران- ایرنا- در سیزدهمین روز از مردادماه با بسته ورزشی ایرنا همراه باشید.

صاحب‌خبر -

سیزدهم مردادماه ۱۳۹۹ روزی پرخبر و پراتفاق برای سرخابی‌های پایتخت در تحریریه ورزشی ایرنا بود. در بسته ورزشی امروز و در کنار اخبار خارجی و منهای فوتبال، به صورت ویژه از پرسپولیس و استقلال صحبت شده است. پس با ما همراه باشید.

قدم به قدم با مسیر صعب‌العبور استقلال؛ فاصله ۲ ماهه فرهاد با بهشت

در این گزارش برنامه فشرده، سخت و سرنوشت‌ساز استقلال و فرهاد مجیدی را به رشته تحریر درآورده‌ایم. آیا مجیدی در پایان این مسیر ۵۹ روزه موفق خواهد شد؟

سرمربی آنتورپ: بیرانوند باید خودش را اثبات کند

علیرضا بیرانوند کار خود را با تیم آنتورپ آغاز کرده و در همین حین سرمربی این تیم راجع به گلر ایرانی و جدید تیمش صحبت کرده است. در اینجا می‌توانید این گفت‌وگو را دنبال کنید.

نوری: پیشنهادی از استقلالی‌ها نداشتم

الکساندر نوری، سرمربی ایرانی-آلمانی اسبق وردربرمن و دارمشتات در گفت‌وگویی رادیویی با برنامه تهران ورزشی راجع به مسائل مختلفی صحبت کرده است که در اینجا می‌توانید آن را مطالعه کنید.

سرفه عمدی در صورت حریف یا داور بازی با کارت قرمز جریمه خواهد شد

براساس دستورالعمل جدید اتحادیه فوتبال انگلیس و در بحبوحه شیوع ویروس کرونا، بازیکنان در صورت سرفه کردن مقابل صورت رقبا و یا داوران با کارت زرد یا قرمز جریمه خواهند شد. برای جزییات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

رسول پناه: پرونده برانکو را برای همیشه می‌بندیم/ قرار نیست پنجره بسته شود، فوقش جریمه می‌دهیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مصاحبه‌ای اختصاصی با ایرنا درباره آخرین اتفاقات پیرامون این باشگاه صحبت کرده است. خواندن این مصاحبه خالی از لطف نخواهد بود چرا که نکته‌های جالبی درش نهفته است.

گزینه‌های جانشینی بیرانوند در پرسپولیس محدود شد؛ چند قدم تا انتخاب نهایی

ماجرای جانشین علیرضا بیرانوند و رقیب رادوشوویچ برای فصل بعد به یکی از علامت سوال‌های هواداران پرسپولیس تبدیل شده است. در این گزارش اختصاصی به صورت ویژه راجع به این ابهام صحبت شده است. پس اینجا را کلیک کنید و نزدیک‌ترین گزینه به پرسپولیس را شناسایی کنید.

علی‌نژاد: در یک سال گذشته هندبال روندی رو به رشد داشته است

کمی از فوتبال فاصله بگیریم. معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزیر وزارت ورزش و جوانان درباره هندبال صحبت‌های جالبی را بر زبان آورده است که در اینجا می‌تونید بخوانید.

همراه با چهل و یکمین تیم لیگ برتری/ به سرزمین پسته و آرسنیک خوش آمدید

مس رفسنجان صعود خود را در فاصله ۲ هفته تا پایان رقابت‌های لیگ آزادگان به لیگ برتر قطعی کرد. در این گزارش به صورت ویژه راجع به این تیم برایتان گفته‌ایم. پس اینجا را مطالعه کنید.

سکوت مدیرعامل استقلال درباره مطالبات شفر

رسول پناه در گفت‌وگو با ایرنا از طلب برانکو صحبت کرد اما احمد سعادتمند راجع به طلب شفر حرفی نزد. با این حال بقیه صحبت‌های او را می‌توانید در اینجا دنبال کنید.

فیفا: تحقیقات کیفری علیه «اینفانتینو» عجیب و غیرمنطقی است

بدنبال باز شدن پرونده تحقیقات کیفری علیه «جیانی اینفانتینو» رییس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا)، این نهاد جهانی به دفاع تمام قد از مرد ایتالیایی-سوئیسی پرداخت. متن کامل خبر را اینجا بخوانید.

نظر شما