شناسهٔ خبر: 41766013 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ذره بین نظارت بازرسان اصناف بر عرضه کنندگان اقلام بهداشتی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گفت: در ایام کرونا بازرسی از ۳۲۵ واحد صنفی عرضه‌کننده اقلام بهداشتی و پزشکی در استان انجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی یحیایی معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان سمنان با اشاره به طرح تشدید بازرسی از واحد‌های صنفی عرضه‌کننده اقلام بهداشتی و پزشکی در استان گفت: در ایام کرونا ۳۲۵ واحد صنفی عرضه‌کننده اقلام بهداشتی و پزشکی مورد بازدید بازرسان این سازمان قرار گرفتند.

او بابیان اینکه با شیوع ویروس کرونا میزان تقاضا برای خرید ماسک، محلول ضدعفونی و دستکش در استان افزایش‌یافته است، افزود: در بازرسی‌ها ۴۶ فقره پرونده تخلف تشکیل‌شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با تأکید بر اینکه جلوگیری از هرگونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها و مقابله با تخلفات احتمالی در دستور کار این سازمان قرار دارد، بیان کرد: گران‌فروشی، عدم درج قیمت، احتکار و اخفاء و امتناع از عرضه کالا از عمده‌ترین تخلفاتی است که در این راستا ثبت‌شده است.

یحیایی ارزش ریالی این تخلفات را سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: پرونده متخلفان برای بررسی و صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان ارسال‌شده است.

او اظهار داشت: عموم مردم استان سمنان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با شماره‌گیری ستاد خبری این سازمان به شماره ۱۲۴ گزارش کنند.

انتهای پیام / م

نظر شما