شناسهٔ خبر: 41765934 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

عشق ، سیاست ، افتخار ، خاطره و هنر

راز تتوهای تودرتوی کاپیتان رئال مادرید(عکس)

کاپیتان لوس بلانکوس طی این سال ها نشان داده که تتو کردن یکی از مهمترین بخش‌های زندگی اش به حساب می‌آید.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید یکی از بازیکنانی است که علاقه وافری به خالکوبی دارد و نزدیک به 50 تتو در نقاط مختلف بدن او دیده می شود.

 

علاقه ستاره اسپانیایی به تتو کردن در طول زمان از بین نرفته و او هر چند وقت یک بار و به مناسبت‌های مختلف به شمار آن ها اضافه می کند؛ تا جایی که حالا و در سن 35 سالگی کم تر جای خالی روی بدن این بازیکن قابل رویت است.

 

 

 

 

بخشی از خالکوبی های سرخیو راموس به اعتقادات مذهبی این بازیکن برمی‌گردد که در بین بسیاری از فوتبالیست های اروپایی دیگر نیز امری رایج و متداول به حساب می‌آید.

 

تتوهای مدافع اسپانیایی لحظات مهمی را در زندگی او یادآور می شود. در واقع می توان از بدن این بازیکن به عنوان یک دفترچه خاطرات کامل برای او یاد کرد.

 

در کشاله ران پای راموس تصویری الهام گرفته از آثار یکی از هنرمندان معروف دنیا قابل مشاهده است. در بخشی از قفسه سینه این بازیکن نیز برخی از خاطرات نویسنده مشهور یعنی پابلو نرودا حکاکی شده است. این در حالی است که قسمت دیگر آن به برخی از نقاشی های سالوادور دالی اختصاص پیدا کرده است.

 

شماره های حک شده روی دستان سرخیو راموس اما از اهمیت بالایی برای این مدافع اسپانیایی برخوردار است. شماره 35 به اولین پیراهن او در باشگاه سویا مربوط می شود و 32 اولین شماره ایست که با آن در لباس تیم ملی اسپانیا به میدان رفت.

 

روی یکی از انگشتان راموس عدد +90 تتو شده که یادآور یکی از بهترین خاطرات او و تمام رئالی های دنیاست. در واقع او با خالکوبی کردن این عدد خاطره گلزنی در دقایق پایانی فینال لیگ قهرمانان مقابل اتلتیکو مادرید در سال 2014 را زنده نگه داشته است. بخشی دیگر از آن ها نیز به جام ها و افتخاراتی مربوط می‌شود که راموس طی این سال‌ها با رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا به دست آورده است.

 

 

 

 

شاید کمتر کسی بداند که در میان همه این تتو ها بخشی از آنها به محکوم کردن حملات تروریستی مانند 11 سپتامبر نیویورک و 11 مارس مادرید اختصاص دارد.

 

جدیدترین تتوی کاپیتان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا اما ارتباط مستقیمی با به دنیا آمدن آخرین فرزند او پیدا می کند چرا که راموس نام این پسر تازه به دنیا آمده خود یعنی آدریانو را روی قفسه سینه خود و به همراه دو چشم تتو کرده است.

 

در واقع راموس طی این سال‌ها نشان داده که به تتو کردن اعتیاد دارد و به هر بهانه ای نقش جدیدی را به بدن خود اضافه می کند.

نظر شما