شناسهٔ خبر: 41765672 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان:

۵ مجتمع آبرسانی در روستاهای استان همدان افتتاح می‌شود

همدان - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: پنج مجتمع آبرسانی برای جمعیت تحت پوشش ۴۰ هزار و ۲۱ نفر در ۵۷ روستای استان همدان با مبلغ ۳۹۹ میلیارد ریال سرمایه گذاری افتتاح خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان، سیدهادی حسینی بیدار با اشاره به تدوین برنامه‌های استراتژیک در راستای بی اثر کردن تحریم‌ها گفت: تنوع بخشی به منابع درآمدی، مدیریت تولید و تقاضای آب شرب، استفاده از ظرفیت‌های داخلی، مدیریت آب بدون درآمد، کاهش اتکا به منابع اعتباری دولتی و ارائه خدمات بهینه به مردم از جمله راهبردهای این مجموعه در استان همدان است.

حسینی بیدار افزود: در همراهی با پویش تأثیرگذار «هرهفته_الف_ب_ایران» که در مجموعه وزارت نیرو با همکاری رسانه‌ها و مردم در دست اقدام است، مجموعه آب و فاضلاب استان همدان ضمن بازنگری در فرآیندها و روندهای کاری به خصوص اجرای پروژه‌ها و تسهیل خدمات رسانی به مشترکان در سال جاری در ۴ حوزه پروژه‌ها را تکمیل و راه اندازی خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان اعلام کرد: در مجموع تعداد ۱۷ پروژه با مبلغ ۶۴۲ میلیارد ریال سرمایه گذاری در پویش «هرهفته_الف_ب_ایران» افتتاح خواهد شد.

حسینی بیدار ادامه داد: پنج مجتمع آبرسانی برای جمعیت تحت پوشش ۴۰ هزار و ۲۱ نفر در ۵۷ روستا با مبلغ ۳۹۹ میلیارد ریال سرمایه گذاری افتتاح خواهد شد.

وی افزود: آبرسانی به ۱۱ روستا با جمعیت ۱۲ هزار و ۱۵۴ نفر با سرمایه گذاری ۷۳ میلیارد ریال نیز جزو اولویت‌ها است.

نظر شما