شناسهٔ خبر: 41765401 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجاره ویلا در بستری امن و مطمئن، دیگر خبری از دلال ها نیست

اجاره ویلا به صورت آنلاین با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،اجاره ویلا تا چند سال قبل معمولا به روش سنتی مرسوم بود . مسافر بعد از رسیدن به مقصد از واسطه های مستقر در اطراف جاده ویلایی را اجاره می کرد. این روش مشکلاتی را داشت که ممکن بود باعث نارضایتی مسافرین باشد.

اولین مسئله قیمت ویلا بود که خب با توجه به درصدی که واسطه به قیمت اجاره اضافه میکرد، قیمت اجاره با قیمت اصلی ویلا که از سوی مالک اصلی تعیین شده بود فرق داشت و بالاتر بود. همچنین این قیمت ها ثابت نبودند و مدام از سوی واسطه ها تغییر می کردند. نظافت و تمیزی ویلا در برخی از فایل ها به درستی رعایت نمی شد.

همچنین در مورد امنیت ویلا ضمانتی وجود نداشت. در نهایت خیلی از مسافرین مبلغ بیعانه ای را قبل از ورود به صورت تلفنی واریز می کردند که در برخی موارد پس ورود متوجه مغایرت ویلا با عکس ها یا مشخصاتی که شفاهی گفته شده بود می شدند.

تمام این موارد به صورت نسبی در برخی از رزروها اتفاق می افتاد که در نوع خود می توانست باعث نارضایتی مسافر باشد.

بوکینگ ویلا پلتفرمی امن برای اجاره ویلا

طی چند سال اخیر انجام امور روزمره تا خرید های اینترنی غذا و لباس و غیره و درنهایت بسیاری از نیاز ها افراد به صورت انلاین و به کمک سایت های انلاین انجام می شود.

اجاره ویلا نیز یکی از همین موارد است که به صورت انلاین مرسوم شده و نیز با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

سایت بوکینگ ویلا یکی از بزرگترین و معتبر ترین پلتفرم های انلاین اجاره ویلا است. بوکینگ ویلا حدود 4 سال است که در این زمینه فعال است و بیش از 4000 اقامتگاه فعال  در سراسر ایران دارد.

این پلتفرم با حذف واسطه ها و در جهت جذب رضایت مسافران، خود به صورت مستقیم مالک اصلی هر اقامتگاه را شناسایی میکند و پس از احراز هویت مالک و اطمینان از استاندارهای واحد، شروع به ههمکاری می کند. از طرفی دیگر مسافران با مراجعه به سایت پس از انتخاب ویلای مورد نظر به صورت انلاین رزرو خود را انجام می دهد.

بوکینگ ویلا از شروع رزرو  تا پایان اقامت، به صورت  24 ساعته پشتیبانی می کند تا درصورت بروز هرگونه مشکل سریعا در جهت رفع آن باشد.

اجاره ویلا با کمک پلتفرم بوکینگ ویلا در سراسر ایران به راحتی در دسترس همه کاربران قرار گرفته و در هرکجای ایران که باشید به راحتی در کمترین زمان و به صورت رایگان میتوانید ویلا رزرو کنید.

بوکینگ ویلا این امکان را به مشتریان خود میدهد تا قبل از پرداخت هزینه رزرو، از تمامی مشخصات ویلا مورد نظر مطلع شوید و پس از اطمینان کامل به صورت امن از طریق درگاه پرداخت مبلغ اجاره را پرداخت نمایید. تمام مراحل رزرو و بازدید از اقامتگاه رایگان است و تنها مبلغ اجاره ویلا از طریق بوکینگ ویلا به مالک پرداخت می شود.

اقامت بر فراز ابرها در هتل هالیدی رامسر

یکی از لوکس ترین و خاص ترین واحد های اقامتی در مازندران واحد های وی ای پی هالیدی پارک رامسر هستند.

مجتمع  فوق لوکس هتل هالیدی پارک رامسر در پنج طبقه طراحی و ساخته شده است.

واحد های این مجتمع دو خوابه هستند و در هر طبقه دو واحد قرار دارد.

تمامی واحد ها دارای مبلمان، فرش، کمد و رخت آویز، یخچال و اجاق گاز، تلویزیون، سرویس فرنگی، تخت خواب دو نفره و 2 عدد تشک اکسترا برای نفرات اضافه است.

واحد ها در دو تیپ وی ای پی و استاندارد هستند که واحدهای وی ای پی پنجره های بیشتری دارند و در نهایت چشم انداز زیباتری هم دارند.

هالیدی پارک یکی از بهترین و شیک ترین مجتمع های شمال ایران است و تنها مجتمعی که در روف گارن استخر قرار دارد و همچنین همزمان دید رو به جنگل و دید رو به دریا دارد.

استخر فوق لوکس این مجتمع، هالیدی پارک را تبدیل به یک مجتمع خاص و منحصر بفرد کرده است.

این مجتمع تمام ویژگی های لازم برای رقم زدن یک اقامت خاص و به یادماندنی را دارد.

این واحد های شیک و دوخوابه جهت برگزاری تولد و مهمانی بسیار مناسب و پر طرفدار هستند.

یکی از جذاب ترین امکانات این مجتمع، استخر روباز آن است در طبقه آخر و در بالاترین نقطه ساختمان قرار گرفته است.

استخر روباز آبگرم با چشم انداز فوق العاده جنگل یک فضای رویایی و دلچسبی رو برای مسافران ایجاد می کنید.

استخر به صورت سانسی در اختیار مسافران هر واحد با احتساب هزینه جدا از اجاره قرار می گیرد.

فوتبال دستی، میزبیلیارد، کافی شاپ و اینترنت رایگان در طبقه همکف قرار دارد.

یکی از سرویس های واحد های هالیدی پارک ارائه صبحانه رایگان به مسافران است.

مسافرانی که با هواپیما به رامسر سفر میکنند ترانسفر رفت و برگشت رایگان از طرف میزبان انجام می شود.

مسیر دسترسی های این مجتمع بسیار راحت و سریع است و اقامتگاه در مسیر آسفالت قرار دارد.

با اقامت در هتل هالیدی رامسر حس آرامش و پرواز بر فراز ابرها را تجربه کنید.

جهت رزر این واحد ها می توانید به سایت بوکینگ ویلا مراجعه کنید.

مجتمع اقامتی هالیدی پارک به دلیل شهرت و محبوبیت بین مسافران معمولا در تمام ایام سال و خصوصا سه ماه تابستان روزهای شلوغی دارد و تمام واحد ها به سرعت رزرو می شوند. اگر شما قصد سفر به این مجتمع رویایی را دارید پیشنهاد می شود حداقل از دوهفته قبل نسبت به رزرو اقدام نمایید.

اجاره ویلا در اطراف تهران، امن راحت و سریع تر از همیشه

شهرهای اطراف تهران به دلیل خوش اب و هوا بودن معمولا اخر هفته های شلوغی  را دارند . خیلی از تهرانی ها ترجیح میدهند اخر هفته خود را در ویلاهای اطراف تهران بگذرانند.

شهرستان هایی از جمله کردان، لواسان، فشم ، دماوند، شهریار، رودهن و...  جز محبوب ترین و پرطرفدار ترین شهرها محسوب می شوند.

ویلای های لوکس و استخردار معمولا پرطرفدار تر هستند. اجاره ویلا های استخردار در کردان به جرات رکورد دار است. تعداد و تنوع ویلا در منطقه کردان زیاد است  و به همین دلیل با هر مقدار بودجه ای می توان ویلای مورد نظر خود را پیدا کرد.

بوکینگ ویلا در زمینه اجاره ویلا اطراف تهران خصوصا در کردان بسیار موفق بوده است و 80 درصد ویلا های معروف و پرطرفدار این منطقه را جهت اجاره در سایت خود قرار داده است.

مناطق خوش اب  و هوای اطراف تهران برای سفرهای کوتاه یک روزه بسیار مناسب هستند. معمولا به دلیل خوشش اب و هوا بودن و ارامش این مناطق افرادی که حتی برای پیک نیک میروند در نهایت تصمیم میگیرند اقامت خود را تمدید کنند و دست کم یک شب را در اب وهوای خوش سپری کنند.

شهرهای نزدیک اطراف تهران، از جمله کردان، دماوند، شهریار، فشم، لواسان و رودهن به لحاظ امکانات و همچنین اب و هوا جذب مسافر چشمگیری داشته اند.

معمولا اگر اجاره ویلا را به اخر هفته موکول کنید شانس کمتری برای پیدا کردن یک ویلای خوب را دارید در نتیجه توصیه می شود از ابتدای هفته به دنبال اجاره یک ویلای خوب باشید. با کمک بوکینگ ویلا این امر در کمتر از 5 دقیقه انجام می شود و شما می توانید به صورت انلاین و سریع ویلا اجاره کنید.

 

ویلا ها به صورت دربستی در اختیار مسافران قرار می گیرند. از لحاظ امنیت کاملا استاندارد و محافظت شده هستند.

ساعت تحویل واحد 2 ظهر است و خروج ساعت12 ظهر می باشد.

واحد ها پس از خروج هر مسافر بطور کامل نظافت می شوند. درحال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا واحد ها علاوه بر نظافت کاملا ضدعفونی شده و با رعایت پروتکل های بهداشتی تحویل مسافر می گردد.

 

انتهای پیام/

نظر شما